< Tilbake til oversikten

Mogro og det nye livet.

mogro sa for siden:

Åpner herved en dagbok som jeg håper kan hjelpe meg å holde kursen rett mot 69kg:)

Nille sa for siden:

Velkommen med dagbok Mogro !! Skal bli spennende å følge deg !:D

mogro sa for siden:

Min første alvorlige fristelse kom idag:p og jeg stod imot;)
Var på vakt på et sykehjem hvor jeg tar extravakter og der hadde de en sjokoladekake til kaffen som luktet helt nydelig.....hadde sååååååååå lyst på et stk, eller 4 stkr...MEN jeg stod imot og spiste en yougurt 1%fett istedet:D
Er litt stolt nå

Nille sa for siden:

Der var du jammen god som stod i mot fristelsen !
BRAVO !!

:D

mogro sa for siden:

Æsj har hatt en dårlig mat-dag idag.
Spist så feil så feil:mad:
Det er akkurat som om du mister grepet hvis du gjør en liten miss.
Tar seg noen friheter som fort blir mange friheter. Nesten som å være på fylla:(
Jeg synes det er vanskelig å leve 100% trofast mot opplegget men innser at jeg nettop MÅ dette for å lykkes skikkelig.
Hovedproblemet er kansje også at jeg ikke ser resultater så fort,og mister motet. Jeg er ikke helt tro mot en spesifikk "kur" Jeg holder meg kun til prinsippene om lavkarbomat, men det blir litt sånn halvt om halvt noen ganger:rolleyes:
Jeg må gå i tenkeboksen og ta noen avgjørelser nå.
Det er ikke kjekt når man overspiser og føler seg helt trøkt i gølvet etterpå:(
Fy og flate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helene sa for siden:

Jeg vet hvordan du føler det.. og det beste er å innstille seg på at man må klare seg noen uker eller noe sånt..

Det gjør jeg nå.. går forbi sjokoladene på skolen og sånt å tenker at en sjokolade gjør ikke så mye.. men spiser jeg en sjokolade så bryter jeg en bariere og neste sjokolade er ikke så langt unna.. Har gått i den feilen for mange ganger nå.

Før var jeg kjempeflink å skeiet ALDRI ut.. fordi jeg trodde alt ble ødelagt av det.. og det stemmer.. for når jeg først turde etter 27kg ned så klarte jeg ikke stoppe å spise..

så fra nå av er det ikke lov med utskeielser utover "noen ekstra karber"

lykke til!

mogro sa for siden:

HMMMM det går ganske tregt detta her må jeg si. Kiloene renner ikke av meg. Stand by denne uka.

Men på den positive siden så har jeg trent 4 ganger ganger 1 time denne uka.
Har startet et opplegg på 12 uker for nybeynnere som ønsker å begynne å jogge.
Man skal kunne jogge 30 min i strekk iløpet av disse 12 ukene.
Disse første dagene har jeg gått raskt og jogget intervaller bpå 1-5 minutter.
Og det har vært utrolig deilig å kjenne at kroppen henger med på leken. Den fungerer bedre og bedre for hver gang jeg er ute og trener:D

mofe sa for siden:

Velkommen til oss, Mogro! Litt sent ute kanskje, meen.. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.