< Tilbake til oversikten

Forbrennings-tea?

mogro sa for siden:

Har noen prøvd dette og kan si om det virker på forbrenningen?:confused:
Dama i butikken kunne ikke gi meg et godt svar(dårlig selger:D )

Nille sa for siden:

Jeg merka ikke noen bedring jeg .... :cool:
Har lav forbrenning og denne teen er en av de tingene jeg har testa. Så langt er har jeg ikke funnet noe som hjelper.... sorry :snill:

des65 sa for siden:

Jeg kjøpte den for flere år siden, men klarte ikke drikke den for den var så parfymert. Klarer ikke drikke noe som minner meg om luftfrisker på do ;)

jeef-micro sa for siden:

har ikke prøvd forbrennings-te, men rense-te har jeg drukket, og den spydde jeg av... Mannen på helsekosten mente det kom av at det var noe galt med leveren min da... så jeg tør ikke prøve andre typer med sånn te jeg.

nøtta sa for siden:

prøv kelp tabletter !! hjelper mot lav stoffskifte de inneholder store mengder jod blant annet - mange leger anbefaler disse istedet for tyroxin ..... du kjøper de på helsekosten.

bare et lite tips :)

Nille sa for siden:

Har tygd Kelpasan tabletter i flere mnd - uten noen som helst virkning utenom ..... eh... :rodme: .... mageproblemer....
[color=purple][/color]
Men kanskje det kan hjelpe andre ??:)

nøtta sa for siden:

da så , legen min anbefaler meg det men kan ikke si jeg merker så mye jeg heller nei :nei: men mamma merker kjempe forskjell !! uretferdig :mad::p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.