Jadda - pizzafyll på boks (Terina - grønn blikksak) inneholder 3 g karbo pr 100 gram, og kun 67 kcal på 100 g. En boks er på 420 gram. Når jeg ikke gidder lage mat endag, blir det rett i en gryte og varme dette opp. Evt lage en proteinpannekake, bruke denne som bunn og strø over ost. Funker som bare det!:)
Overalt - rimi, rema, kiwi, mega, spar, you name it. Helt vanlige dagligvarehandler. Finner den sikkert i den første butikken du stikker snuta inn i. :)
Selvsagt en mulighet å lempe i mer kjøtt!
I tillegg har jeg vurdert å lage en chilli med dette pizzafyllet som basis - tilsette masse krydderier og none lavkarbo bønner. Servere med en grønn salat og litt rømme for å ta brodden av det hele...
Rykende varm, HOT chilli på en kald kveld... mmm...
De selges vel bare i andre land, som USA og England, desverre... Men det går an å lage selv, tror det er oppskrift her inne. Men det blir nok ikke heeelt det samme.
Jeg vet ikke hva jeg skal si om pizza, men har du en pakke kjøttdeig oppi den boksen (og spe gjerne på med mer krydder) så har du i alle fall en greie du kan bruke til det meste! F eks på kokt blomkål - funker som erstatning for både pasta og ris!
Dytter på denne, siden jeg har kjøpt den i dag. GENIAL (hvis den er spisende;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.