< Tilbake til oversikten

Noen?? please Se Her! Blir logget ut igjen

Lara sa for siden:

Når jeg logger meg inn så går det bra.På noen innlegg går det også bra.Antagelig som nå.Men jeg prøver å legge inn en ny tråd-har skrevet den inn 2ganger alt..!PES!Men når jeg skal gå på "Legge inn tråden",får jeg beskjed om at jeg ikke er logget inn,selv om jeg er det.Da jeg logger meg inn enda en gang for jeg bare beskjed om noe administrator greier.Hvorfor går det ikke?:confused: Tråden jeg gjerne skulle lagt inn er her i "sofakroken",slik som nå.Hvorfor tar den ikke imot DET innlegget,når den tar imot DENNE??????????Skjønner??

Summer sa for siden:

Har du krysset av for "Husk meg" når du logger inn?

Anne sa for siden:

Si det, men jeg opplever at jeg må logge meg inn flere ganger i løpet av en tid, hvis jeg har vært "rolig" i 10 min...(prøver å jobe litt innimellom:cool: )Og da har jeg også opplevd at jeg mister innlegget jeg har begynt å skrive på eller har skrevet ferdig.

Nå husker jeg kanskje snart å kopiere før jeg sender i tilfelle jeg blir kastet ut...:cool:
Ganske frustrerende når en har skrevet et langt innlegg:p

Summer sa for siden:

Ja, det er veldig viktig. :ja:

Lara sa for siden:

som dere skjønner er jeg ingen data ekspert.:o Ja jeg har trykket på husk meg.Jeg har ikke kopiert,vet ikke helt åssen jeg gjør..?Og JA innlegget var langt..!Ikke så veldig da...

Anne sa for siden:

Du kopierer ved å markere det du har skrevet og trykker ctrl+c. Når du skal printe det på nytt trykker du bare ctrl+v....:)

Lara sa for siden:

Tusen takk..:rodme: Skjønner bare ikke hvorfor det går helt greit å svare her,og denne tråden har jeg jo også lagd..Men den vil ikke ha den andre..!:hylgrine:

HP sa for siden:

Når du logger deg inn må du nå hake av i "husk meg" ruta, hvis ikke blir du glemt hvis du ikke har vært aktiv en liten stund.

Før var "husk meg" standard, jeg skal sette den tilbake til det. Men foreløpig trenger dere å krysse av der. :)

Anne sa for siden:

Schenk u....:o

Lara sa for siden:

Muchas grasias,HP!Er frustrert NEMLIG:D

Lara sa for siden:

Ooops!!Nå klarte jeg det endelig,men da klarte jeg det også atpåtil 2ganger....:rodme: :rodme: :rodme: :rodme: :rodme: :rodme: .Ikke vet jeg hvordan man sletter ett av dem...Huff!!Jeg er nok ingen lett bruker......

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.