Her fant jeg noen godsaker for dere som er interessert i info om Sims 2! Jeg har ikke fått spilt det ennå siden pcen vår er for dårlig, men jeg har ønsket meg det helt siden lenge før det kom. :(
Her er videoer, disse MÅÅ dere se, det er jo helt utrolig:
Tenk det, du lager altså en familie og flytter dem inn i et hus du selv har designet ned til minste detalj (ALT, selve bygget, tapeter, gulvbelegg, vinduer, dører, hage, møbler, osv osv). Så skal du styre personenes hverdag. De kan venner og uvenner, slåss og elske, bli gravide og føde barn, barna vokser opp og får selv barn mens du blir gammel og til slutt dør, du skal finne jobber til dem og sørge for at de går på do og dusjer og spiser og lærer seg mer og mer kunnskap, samt holder på vennskapene sine (du kan gå på besøk eller invitere selv til besøk, og holde fester osv).
Sims 2 er farlig, først begynner å spille det så spiller man og spiller man. nå har det jo kommet 2 ekstrapakker og.. tenkte jeg skulle installere de en dag og teste de ut..
men akkurat nå holder jeg på med zoo tacoon, der man lager dyrehage, passer på dyrene. og så får de barn og så kan man adoptere vekk barna osv.
og jeg som syntes "vanlig Sims" var morro... jeg vil også ha Sims2...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.