< Tilbake til oversikten

Hvilken brus?

Lara sa for siden:

Hvis jeg skal skeie ut med et glas brus i helga,for å få litt variasjon,Drikker jo bare vann-MASSE vann!!4-6liter om dagen.Om dere skal anbefale noe,ville valg Tab X-tra,Cola light eller Pepsi max?:) Det er jo helg...Foresten:en RIKTIG GOD HELG TIL DERE ALLE!!:klem:
Nå hørtes jeg nesten ut som Timmi grsshoppe..(from all of us,to all of you...)He-he!

jeef-micro sa for siden:

Jeg vet ikke om sorten brus har så mye å si... bare den er sukkerfri... Jeg har drukket både pesi max, tab x-tra og cola light, men jeg får veldig vondt i magen av pepsi max, så jeg foretrekker de andre to, men det er sikkert bar jeg som er sær... Jeg har også drukket solo lett og sprite zero da... smak og behag tror jeg...

ajn sa for siden:

Smak og behag :-) Jeg drikker heller ikke mye brus, MEN har nå fått "dilla" på Coca Cola light LIME (eller coca cola light uten "caffein") :-) Kjøper bokser i Sverige og koser meg med en boks om kvelden...

Drikker vanligvis ikke kaffe heller, men har nå plutselig fått smaken på dette :
En halv kopp kaffe, en skvett fløte, masse kanel...Mmmmmm :-)
(i det hele tatt er kanel hot for meg om dagen, Cottage Cheese, litt natreen og masse kanel - finnes det noe bedre ? Eh, ja, det måtte i tilfelle være om man rører litt krem inn i der også, og kanskje noen makedamianøtter hakket i små biter :-)

God helg !

Albertine sa for siden:

Når du er så flink til å drikke vann spiller det liten rolle hvilken brus du velger, så lenge det er i små mengder (og uten sukker naturligvis). Men gjør det til en vane at du begrenser inntaket til de gangene du virkelig vil kose deg, og drikk vann ellers.

(Og tenk over hvor du legger innleggene dine.....;))

des65 sa for siden:

Tror du skal være litt forsiktig med å drikke så mye som mellom 4-6 liter vann om dagen, itillegg får vi i oss endel fra mat osv. Det er faktisk mennesker som har fått vannforgiftning av mindre.

Lara sa for siden:

Ojjjjjjjj:eek: Går det ann:confused: :confused: :confused: Men jeg tørster så forferdelig når jeg er i ketose......:(

Albertine sa for siden:

Dersom du ikke drikker alt på en gang ser jeg ingen grunn til at du skal la være å drikke så mye? Bare pass på at du får nok kalium.

Lara sa for siden:

Den kaffen skal jeg prøve når jeg er ferdig på induksjon!!:)

Lara sa for siden:

:( Unnskyld!!Er ikke helt inne i det her enda skjønner du...Men takk som sier fra!;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.