Bolla Piggsvin sa for siden:
Er helt ny her, så jeg lurer litt på hva poeng/kraft som står under brukernavnene betyr. Ser jeg har fått poeng alt, takk for det :) Hvor får dere forresten de fine kilo-tellerne deres fra?
Er helt ny her, så jeg lurer litt på hva poeng/kraft som står under brukernavnene betyr. Ser jeg har fått poeng alt, takk for det :) Hvor får dere forresten de fine kilo-tellerne deres fra?
Fant den inne på en annen tråd. Får se om jeg får det til, da :confused:
Jepp, det funker :D
Men hvordan forandrer jeg den etterhvert som jeg (forhåpentligvis) går ned? Eller om jeg går opp... :(
Lara sa for siden:
Poeng/kraft...Har det noe med vektnedgangen å gjøre??Jeg har ikke peiling på dette heller jeg....:eek: Men jeg vet det snart kommer et smart og oppklarende svar av noen av de vise her inne..Hi-hi!:)
mofe sa for siden:
Vektnedgang?? :D :D :D Hadde det enda vært så vel!
Les her :)
mofe sa for siden:
Du må lage ny :)
Lara sa for siden:
Huff!Så lite jeg vet..!!!! :rodme: :rodme: :rodme: :rodme: :rodme:Summer sa for siden:
Å, så masse du lærer! ;)Må fokusere på det positive vettu. Alle var engang ny på forum. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.