< Tilbake til oversikten

Journalister

#1

HP sa for siden:

Hei!

Vi er mange som surfer rundt på nettet, på forskjellige sider, og har forskjellige interesser! Lurer på om det er noen som kunne tenke seg å være journalister for karbojunkie?

Skrive korte eller lengre innlegg om ting dere finner på nettet, aviser, blader, bøker eller via fagpersoner dere kjenner... Bare en notis med link, eller artikler...

Emner av interesse:

  • Alt av lavkarbo nyheter
  • Helseinfo som har med feks hormoner å gjøre - og annet som bedres ved lavkarbokost...
  • Matvarer
  • Politikk i forhold til kosthold og helse
  • Diverse kuriositeter
  • Agurknytt
  • ++ annet som kan være av interesse
    Tenker at nyhetene blir lagt ut på forsiden, og at dem som har lyst får muligheten til å skrive innlegg der... Alle kan bidra, men ikke alle får skrive direkte på forsiden... :)

Noen som blir med?


#2

Iset sa for siden:

oj høres kjempespennende ut! jeg kan jo maile/PMe deg artikler av og til. syns det er gøy å skrive om dette emnet:)


#3

Nille sa for siden:

Er med jeg ! Kan jo se litt på hva som skjer/skrives om av lavkarbo andre steder enn lille Norge.... f.eks. ......Vil du ha det på PM eller lager du en tråd med "Fra Nyhetene" eller noe sånt ??

Det er vel best at du som "redaktør" plukker ut det som skal være "foran" ?

God ide HP !


#4

HP sa for siden:

Gleder meg! ;)


#5

HP sa for siden:

Ok, da har jeg laget et forum for innlevering:
karbojunkie.wilhelmsen.biz/forum/forumdisplay.php?f=65

Dere finner det nederst, under Utenfor tema.
Forumet er litt spesielt satt opp, du kan bare se dine egne innlegg, ingen andre sine (må jo være litt overraskelser som kommer på forsiden... ;) ). Ubekreftede medlemmer kan også skrive her. De som ønsker å være jornalister/redaksjonsmedlemmer vil ha tilgang til alle innleggene...

Så det er bare å sette igang å rapportere!

NB! Si ifra om du ønsker å være anonym på forsiden... For vi kommer til å gjøre dette slik at vi flytter innlegget til forsiden, slik at den som skriver også får kreditten for nyheten! :D (Noe redigering kan forekomme... ;) )


#6

Skorpia sa for siden:

Dette høres interessant ut,min forse er jo helt klart hypoglykemi og høyt blodtrykk. Er såpass gammel(over 40) og det er stadig flere som får høyt blodtrykk. Det flommer over av dem rundt meg for tida. Flere har nå latt seg teste hos lege og samtlige har hypoglykemi eller insulinresistens om du vil.
Eksen fikk også beskjed hos legen nå og må sjekke blodsukkeret.
Men legen sa at Atkins kost inneholdt for mye fett?????????
Jeg har ikke tenkt å diskutere dette med ham,men anbefalte Lindberg istedet,som er en mellomting.
Nei nå kom jeg litt ut på sidelinja,men jeg skal helt klart prøve meg når det er noe jeg brenner for.


#7

Iset sa for siden:

typisk leger :rolleyes:
og typisk de som ikke vet nok im denne dietten til egentlig å uttale seg...!!
for det er jo fett de advarer mot ved høyt B.T og hjerteproblemer. rart hvor mange som enda er livredd egg når de har høyt kolesterol, selv om det nå er påvist at det ikke har noen sammenheng. men men gamle vaner er vonde å vende.?


#8

HP sa for siden:

Okei... henter denne opp igjen!

Hvem vil være Journalister??? :)

Dere får mulighet til å skrive nyhetsinnlegg som havner på den kommende nyhetssiden, samt i nyhetsforumet.

Tenkte vi skulle sette opp litt ulike kategorier også... :)

Hvem blir med? :)


#9

Skorpia sa for siden:

Klart vi vil,men mye har lett for å skjeie ut,og sommeren er ikke den beste tiden for akkurat dette.
Vi har andre ting å gjøre nå vettu en å sitte foran dataen. Det skal plantes i hagen,vi skal sole oss mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.,men det er klart,når det regner ute og været er surt får vi prøve.


#10

HP sa for siden:

Tror ikke det er alle som slutter å holde seg oppdatert fordi det er sommer... :p


#11

HP sa for siden:

Da har jeg lagt til nyhetsider på forsiden... (Det er dem samme som i forumet, men på en mer oversiktlig måte.)

www.lavkarbo.no/?side=nyheter

Jeg har lagt ut 2 nyheter også, så ser dere innsatsen som er involvert... :p

Planen er å lage flere kategorier. :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.