< Tilbake til oversikten

jaaa jeg fant masse kosttilskudd!!!!

#1

Iset sa for siden:

i skapet til mamma! før jeg giftet meg, fikk barn og og flyttet hjemmefra (les: da jeg kunne bruke hele lønninga på meg selv :rolleyes: ) kjøpte jeg alltid med meg en haug med kosttilskudd fra jobben, tror jeg var litt kosttilskudd-shoppoholiker. det kom jo stadig noe nytt hehe.

så ble det jo liggende i skapet mye av det, og idag tenkte jeg jeg skulle se gjennom det. fant MASSE!! noe var gått ut på dato, det kastet jeg.

men dette fant jeg som jeg kan bruke nå (bla for candida):
eastpark olivenblad (2 bokser, 1 boks koster 350 kr!!), 1000 mg C vitaminer (fra utlandet da selvfølgelig), Medis gul, sun chlorella, KROM!!, multivitaminer, B vitaminer, F.O.S og mye mye mer!

jeg som har så dårlig råd nå, det kunne ikke passet bedre!! så nå skal jeg bli enda friskere:)

JIPPIIII


#2

Nille sa for siden:

Var på helsekost i dag......brukte 1000 kr.........Bl.a Spektrum multivitamin og epleeddik, mer Q10, mer Omega 3-6-9....te, - det blir jammen fort penger av det ! Også var de utsolgt fot Cocosa ....... igjen..... Jeg er halvegs i glass nr 2 !


#3

Iset sa for siden:

ja jeg er fantastisk glad for de 30 % rabattene jeg får på alle produktene!

du, hvordan tar du Cocosa? jeg brekker meg... elsker kokossmaken, men konsistensen er j*****.


#4

Nille sa for siden:

Spiser Cocosa med teskje..........en liten bit om gangen, lar det smelte i munnen. Må jeg tygge - som jeg må noen morninger når jeg har det travelt - ja da blir jeg litt "uvel"......:(


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.