Sugarpill sa for siden:
Så dette på nettsiden, men har ikke funnet det i noen butikker enda..noen som sett det? :confused:
Sugarpill sa for siden:
Så dette på nettsiden, men har ikke funnet det i noen butikker enda..noen som sett det? :confused:
Nille sa for siden:
Jeg så det på Meny forrige uke -og på Helgø i Stavanger sist lørdag. Så det er ute, men hvor det er i ditt område....nei det vet jeg ikke. Jeg kjøpte ikke fordi det var for mye karber for meg, har litt lav toleransegrense ser du !
[color=purple][/color]
David sa for siden:
Fikk tak i de på CC, men kjøpte heller vanlig Vollkornbrot. De inneholder det samme, men Fedon sitt er dobbelt så dyrt ;)
Benzo sa for siden:
De det på Smart Club i Oslo...hvis det er til noen hjelp :)
guro sa for siden:
Jeg har sett det på Meny
des65 sa for siden:
Dette vollkornbrot har jeg sett i porsjonspakninger på Rema, men det står ingenting om karber eller noe slikt på pakningen. Er denne typen lovlig hos Lindberg? Håper noen vet.
Fedonisten sa for siden:
Har ikke Vollkornbrot hjemme nå - men jeg mener da bestemt at Fedon sitt er både beriket med ekstra proteiner og karbohydratredusert. ;)
Fedonisten sa for siden:
Joda - er lovlig. Men det er et bedre alternativ å spise Lindberg sine egne brød. Pga. beriket med proteiner og redusert på mengde karbohydrater.
:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.