< Tilbake til oversikten

Lavkarbo-julaften i Benzo heimen

Benzo sa for siden:

Endelig har sambo kommet hjem fra USA og med kofferten full av lavkarbo!
Han hadde kjøpt ikke mindre enn 5pk a 10 tortillas, så nå skal fryseren fylles opp :)
2 pk splenda, sjokoladesaus og en haug av frokostbarer og sjokolader. Har skeiet ut med en Atkins endulge bar, Peanut caralmel cluster, og den var nyyyyydelig :sikle:
Nå blir utfordringen å ikke spise alt på en gang :rolleyes:

Amica sa for siden:

ÅÅh, det skjønner jeg godt :sikle:

nøtta sa for siden:

åh nå gleder jeg meg til julaften jeg .... :p ( er et skikkelig jule menneske ...)

Nille sa for siden:

Du vil fort oppdage at å spise mye på en gang straffer seg. Søtsakene inneholder ganske sikkert bl.a. MALTITOL - som er kjent for å ha en viss....eh.....avførende effekt. I beste fall bare luft (IKKE luktfri) og magekramper, i verste fall kombinert med dobesøk av mitraljøse typen. Plutselig og mye....:o (Iset sa det var verre enn å føde, jeg er delvis enig).
[color=purple][/color]
Men du kan jo være av de heldige som tåler det :snill:
[color=purple][/color]
Så kos deg litt om gangen da ! :D

jeef-micro sa for siden:

:lol:

magdalena sa for siden:

Signerer denne,alt med måte!:ja:

snoopygirl sa for siden:

åh såååå herlig da.......heldiggrisen:) nyt det med måte og koooooooos deg masse,godt å vite at man har litt på lur i fryseren også...ha en toppers helg.

Summer sa for siden:

Sånt er bare så gøy! :stortsmil

Skjønner det med utfordringen å klare å ikke spise alt på en gang. :ja: Håper du klarer beherske deg litt mer enn enkelte andre her inne. :geip: (jada, sikter til meg selv også. :rolleyes: ;))

hede sa for siden:

jeg føler meg opplyst og ikke minst trygg på å ikke innta noe med MALTITOL de nærmeste dagene.

Benzo sa for siden:

Jeg har vært flink jente så langt, ikke spist noe mer sjokkis eller frokostbarer!! :)
Har akkurat prøvd tortillas, delte den i to og vips ble det pølse i lompe, som smakte kjempegodt :)
Hver lefse inneholder 7 karber, så det blir ikke hverdagsmat!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.