nøtta sa for siden:
hva mener dere om rensekurer ?? sånn c24 o.l noen med erfaring ??? er det bare bløff ??
nøtta sa for siden:
hva mener dere om rensekurer ?? sånn c24 o.l noen med erfaring ??? er det bare bløff ??
nøtta sa for siden:
det jeg mener er ... renser amn ut like mye ved og spise sunn vanlig mat en dag ???
Nille sa for siden:
Spørs hva du mener med vanlig mat. :snill:
Men spiser du lavkarbo ren mat etter boka - Atkins Induksjon eller Ketolyse, da trenger du ikke rensekur.
nøtta sa for siden:
det var det jeg tenkte på .... for hva er det egentlig i de rensekurene som er så fantastisk ??? hm ....
Iset sa for siden:
ENESTE rensekuren jeg ville anbefalt, er noe som egentlig ikke er en rensekur men et kosttilskudd for god tarmhelse.
Vita Biosa heter det.
Skal du ta ett tilskudd i livet, ta dette! Det er så fantastisk at jeg har ikke ord!! Han som selger det ble frisk av langt fremskreden leverkreft, legene hadde gitt ham opp og gitt ham et par måneder igjen å leve. Idag er han helt frisk!
Naboen til mamma ble kvitt kreft i tykktarmen med det, og en kamerat av meg har Chrons syndrom, og holder det i sjakk med Vita Biosa. Han har INGEN symptomer når han tar denne, men slutter han blir han svært syk.
Hvis du søker på Vita Biosa her inne får du opp endel informasjon, jeg har skrevet om det før. :D
nøtta sa for siden:
oj så bra !! du burde blitt selger du ... eller er du ikke det når jeg tenker etter ???
Takk for svar !!
Ha en toppers dag !
Iset sa for siden:
:p Jeg var hehe. Jjobbet i Life-kjeden i 5 år frem til i juni i år. Solgte MYE Vita Biosa ja hehe. Folk som kom inn for å kjøpe speltbrød gikk som regel ut igjen med brødet, Udos Choice og Vita Biosa. :p
mofe sa for siden:
Jeg brukte 1 flaske Vita Biosa - men har helt glemt å kjøpe ny, men nå skal jeg jammen gjøre det! :ja:
(og jeg merket veldig forbedring på fordøyelsen! alt gikk liksom så... greit.. :o )
nøtta sa for siden:
:D:D:D:D:D:D jeg ser det for meg :p:p:p:p
nøtta sa for siden:
oj ja her er det bare og løpe og kjøpe skjønner jeg .... også den oprah episoden i bakhodet stopper meg ikke akkurat ...
Amica sa for siden:
Er det karber i slike drikker? (Ikke at det har noe å si, bare lurte :o )
nøtta sa for siden:
fanatisk ????? neeeeeeeeeeeeeeeida :p
Iset sa for siden:
Tror ikke det er så mye karber, siden drikken hovedsakelig består av melkesyregjærede urter. Det må vel være minimalt, men jeg skal ikke si noe sikkert.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.