< Tilbake til oversikten

Tyggis og sånn...

#1

millepille sa for siden:

Jeg har hørt rykter om at jeg ikke kan spise tyggegummi i introduksjonsdietten? Stemmer det? If so - hvorfor ikke? Kan jeg spise sånne små "lapper" som har kommet som man putter på tungen?

  • Er litt redd for at jeg kommer til å oooose dårlig ånde når jeg begynner på introdietten snart.....:ohmy:

#2

Nille sa for siden:

De første 14 dagene bør du unngå selv sukkerfri tyggegummi, da disse også inneholder karbohydrater, - MEN hvis du finner en som er søtet med Xylitol er den helt grei. Kjenner ikke til de nye "flakene", men les på pakken. Husk bare at de ikke skal inneholde karbohydrater !!

For å bli kvitt keto-ånden er det en fordel å drikke mye vann - masse vann. Da tynner du ut ketonene i urinen. Ketostix'en vil være lys på farge, men den forteller uanett ikke om du tar av eller ikke. Du er i ketose for det !

Her er hva det sies på Atkins.com om dette:


#3

Anitra sa for siden:

Jeg har holdt meg unna tyggegummi, selv om jeg har hatt en ekkel "bismak" i munnen. Men nå er jeg en røyker også, så kanskje jeg ikke kjenner så mye til den dårlige ånden??? Men jeg har en gang i blandt tatt en Lacryl med frisk frukt og C vitamin. Det har hjelpet, og jeg har nå hatt en eske i over 1 uke. Så det er ikke mange jeg har tatt :)


#4

millepille sa for siden:

Da jeg driver med en del kunder og er litt opp i ansiktet på dem så er det greit å kanskje kunne spare dem for min dårlig ånde... Jeg skal sjekke sukker- og caboinnholdet på de lappene og fortsette å drikke masse vann.
Tusen takk for svar! :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.