< Tilbake til oversikten

Liker du klassisk musikk?

Summer sa for siden:

Det lurer jeg på.
Jeg synes masse klassisk musikk er deilig å lytte til. :)

Albertine sa for siden:

Ja, jeg ELSKER klassisk musikk! Er spesielt fan av Sjostakovitsj og Stravinskij, og liker utfordrende musikk. Wienerklassisismen og noe av romantikken synes jeg blir litt for kjedelig.

Summer sa for siden:

Åh.
Her skulle jeg inn å klage på at det var 10 visninger og ingen svar, og nesten en halv time siden innlegget ble lagt inn, - også hadde folk stem jo. :p

Amica sa for siden:

Kan godt høre på det - men titler og komponister? Neei, ikke spør meg om sånt da :p

Godt som avslapning :ja:

Aline sa for siden:

jopp, japp, jepp!!

shostakovich, Tchaikovsky, Mahler og Rimsky Korsakoff er mine favoritter når det gjelder orkestermusikk :)

deilig, deilig!

Nille sa for siden:

Jeg har stemt jeg, - jeg liker veldig godt Vivaldi, Mahler, Brahms, Albinoni og han Johan Sebastian Bach :D Også Mozart da ...

Karin sa for siden:

Jepp, jepp, jepp. Nesten (men bare nesten) altetende her. Nesten en hvilken som helst periode. Jeg begynte på å lage en liste med komponister jeg liker spesielt godt, men det går bare ikke! Den blir nesten uendelig lang!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.