Summer sa for siden:
Ja, det lurer jeg på om noen vil være så snille å dele. :)
Summer sa for siden:
Ja, det lurer jeg på om noen vil være så snille å dele. :)
nøtta sa for siden:
å jaaaaa :D:D:D:D:D !!!!
Summer sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=115752&postcount=19
Nille, jeg fikk ikke til å kopiere innlegget ditt over her, så kansje du kan lage et nytt innlegg med det her? :)
mofe sa for siden:
Fra:
Nille sa for siden:
:ja: Lise.... mofe har limt den inn :wacko:
Tasja sa for siden:
Atkins USA har laget en to ukers plan for hva man kan spise på induksjon. Den finner man her:
www.atkins.com/TwoWeekMealPlan.aspx
Det er bare til å google det man ikke vet hva er. Jeg bor for tiden i USA, så har heldigvis tilgang til alt man trenger, men tror ikke det skal være noe stort problem i Norge. :)
hanne42 sa for siden:
Dette er min ukemeny:
Frokost mandag-fredag: 2 egg vispes med 2 ss fløte og stekes kjapt til eggerøre. ca 2 ss smør til steking. Drikke vann til.
Frokost lørdag og søndag: Som resten av uka, men med 1/3 pakke bacon til.
(jada, jeg vet at dette høres ensformig ut, men jeg synes det er godt og det er mettende og det er kjapt å lage :p)
Lunsj og middag alle dager:
Fisk i form av grillet laks, stekt torsk, blåskjell, el.l. Kjøtt i form av kyllingbryst, stekte koteletter, biff, lammekjøtt, kalkunfilet. Mye grillmat, eller gryteretter.
Lovlige kokte grønnsaker som brokkoli, blomkål, grønne bønner, eller grillet squash, eller blandet grønn salat med agurk, pinjekjerner, litt løk, noe tomat, grønn paprika. Mye olje over. Drikke vann til.
Vitamintilskudd og Omega3.
Hvis jeg en sjelden gang er litt fysen spiser jeg en liten håndfull mandler, paranøtter eller valnøtter.
Jeg regner med å være i induksjonsfasen ca 4-6 uker.
Hilja sa for siden:
Hei
Du finner forslag til 2 ukers meny på atkins.com
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.