Jeg klarer meg helt fint med tre måltider, jeg! Iblandt, hvis jeg er i ekstra aktivitet kjenner jeg at jeg kanskje trenger litt mer...
Har du begynt på ketolysekuren og ikke gått ned noe, eller har du ikke begynt ennå?
Jeg har gått nesten tre uker nå, og er storfornøyd. Har ikke gått såååå inmarri mye ned, men jeg har gått ned hver uke. Det er veldig individuelt. Det går jo alltids ann å prøve og se selv! Lykke til!
Oki.. det var fint.. tror kanskje jeg kutter ut lunsjen, blir liksom mer riktig det da, istedetfor å hoppe rett på lunsjen når jeg står opp. :) Litt godt at det ikke går i mat hele dagen.. gått på andre kurs og tenkte jo på mat 24/7. Ble ett ork til slutt.
Begynner på mandag, men jeg har nok litt lett for å dømme ting før jeg i det hele tatt har prøvd det sjøl.. heh.. :p Men jeg skal prøve, skal ihvertfall bli spennende å se..
Hei FantasiJenta!:)
Håper du har lest boken nå,- det er første og største reglen for at du skal lykkes med kuren.;)
Men du,- du har vel ikke tenkt å spise bare 2 måltider pr. dag?:confused: Det er viktig at du får i deg nok mat mens du går på Ketolysekuren, men at sammensetningen er riktig! Spis deg mett, men ikke stappmett! Boken gir god informasjon slik at du du kan føle deg trygg på maten. Les den derfor grundig!;)
Lykke til med en alle tiders kur!:)
Neida, tenkte på tre.. frokost, middag og kvelds.
Har lest den og føler jeg har fått satt meg bra inn i den.. har skrevet av litt og sånn.. Men jeg kan jo ikke alt og må nok bruke boka en god stund fremover.
Tusen takk for det.. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.