< Tilbake til oversikten

Tekstil mot hodepine?

guro sa for siden:

Tekstilen Vivitex inneholder partikler av platina, titan og aliminium. Dette skal gjøre at den avgir en infrarød stråling som hvistnok skal være helsebringende. Den skal virke betennelsesdempende, smertedempende, bedre blodsirkulasjon, øke overflatetemperaturen i huden, forbedre forbrenning, bedre asmatiske pusteproblemer etc.

Det høres litt fantastisk ut, spør du meg. Men mange med diagnosen ME sier den fungere bra mot hodepine. Noen her som har erfaring med Vivitex?

www.vivitex.no/

Anne sa for siden:

Dette var spennende, Guro.

Dessverre har jeg ikke prøvd det mot hodepine, men jeg har jo tynt ull undertøy som hjelper litt på, verkinga mi om vintern....
Tror sannelig jeg skal prøve dette isteden.
Takk for tips:klem:

guro sa for siden:

Lett-revet-med skal jo slevfølgelig prøve, selv om jeg synes dette høres rart ut. Jeg prøver meg med en hals for skjoldbruskkjertelen og mitt 'lamme' bakhode, og knestrømper for blodsirkulasjon i beina. Dette tenker jeg å sove med. Men jeg vet ikke om jeg forventer noe serlig ... synes det høres rart ut, at det hindrer vannet i å klumpe seg ...:o Fortell hvordan det går med deg da Anne, om du prøver ..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.