tuttamost sa for siden:
Hei. Leser i mange oppskrifter, bl.a. i Smoothies, at dere bruker Udo'schoice. Hva er dette, hva er det godt for, og hvor kjøper man det?
Takk for svar ;)
tuttamost sa for siden:
Hei. Leser i mange oppskrifter, bl.a. i Smoothies, at dere bruker Udo'schoice. Hva er dette, hva er det godt for, og hvor kjøper man det?
Takk for svar ;)
nøtta sa for siden:
Du kjøper det på helsekosten det er kokkos fett rett å slett - du får kjpøt to typer en til å ha i smothies o.l og en til å ha i varm mat...
det er veldig bra for stoffskiftet har jeg hørt ... og forbreningen da seff ;)
Oda sa for siden:
Udos sies og ha den perfekte blandingen av oljer. Står i kjøleskapet i helsekosten.
Klippet:
Udo's Choice delivers a balanced 2:1:1 ratio of the essential fatty acids (EFAs) omega 3 and 6, and the beneficial fatty acid omega 9. It is a unique blend of certified organic flax, sunflower and sesame oils, with unrefined oils from the germs of rice and oats, evening primrose oil and non GM lecithin.
Iset sa for siden:
Nei du tenker på Cocosa, det er ikke det samme. ;)
Udos Choice er en oljeblanding med omega 3-6-9 laget av blandt annet linfrø, sesamfrø og kokosfett.
Her er mer informasjon:
www.mamut.com/homepages/Norway/1/7/soma1/subdet5.htm
:)
nøtta sa for siden:
oj det er sant :rodme: jaja bedre treff neste gang
lala sa for siden:
Hei, er det noen som har prøvd Udo`s i både flytende og kapsler?
I så tilfelle, er den ene varianten bedre enn den andre? :)
Trolljenta sa for siden:
Jeg har ikke prøvd kapsler, men svaret kommer vel an på om du klarer smaken av udo's choice eller eventuelt klarer å kamuflere den nok til at du får det ned.
Jeg synes oljen smaker helt grusomt, men når jeg blander med eplejuice og svelger fort går det greit å få ned.
lala sa for siden:
Har lest endel negativt om smaken på Udos flytende her inne, så ville helst unngå den ved å gå direkte til kapsler ;) Kan en ta trantabletter ved siden av Udo
s? Hjelper den på forbrenningen når en går på ketolyse?
Jeg lurer på mye når det kommer til Udo`s :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.