< Tilbake til oversikten

Hei igjen :-)

cathrine sa for siden:

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her...jeg bestemte meg i grunn for å holde meg borte.Sletta til og med snarveien...!!! Jeg følte at jeg vingla fra det ene til det andre, og tilførte bare problemer, ingen løsninger eller positivitet her i forumet, så da var "tiden" min over.
Men jeg har jo ennå ikke klart å kvitte meg med de 15 kiloene jeg har for mye...er for glad i mat!
Eneste gangen de gikk av var når jeg "levde lav-karbo"...Er det løsningen?
Jeg skulle ønske noen kunne komme og fortelle meg hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal spise og aller,aller helst blåse vekk de 15 kiloene!
Men så er jeg så glad i brød,poteter og pasta...
Vær så snill.... gi meg et råd..hva gjør jeg...?

Anne sa for siden:

Hei Cathrine

Det var lenge siden jeg har sett deg....men har tenkt på deg :)

Jeg anbefaler selvsagt Lavkarbo av et eller annet slag og da fortrinnsvis Lindberg. Han har jo noen produkter som kan hjelpe deg litt med tanke på pasta osv...Han selger LavGI varianter.

Noen lynmåte å gjøre dette på, vet du vi ikke kan gi deg. Jeg anbefaler bare omlegging av kostholdet på sikt....sakte men sikkert. Du vil alikevel gå ganske raskt ned de første kiloene, Cathrine, bare du følger "boken"...og trimmer. Det tror jeg er alfa omega. Jeg kan ikke skilte med store raske vektreduksjoner, men jeg har gått ned og går fortsatt ned om enn minimalt.

Det beste er dog at jeg har stoppet vektoppgangen som jeg hadde (galloperende)...Nå har jeg kvittet med med de kiloene som gjorde at jeg fikk tak i klær i vanlig butikk...og klarer jeg å gå ned to-fire kilo i året så er jeg overlykkelig..... Da går det den rette veien for meg.

Vet ikke om dette er løsningen for deg, men ønsker deg lykke til uansett hvilken løsning du velger....:klem: :klem:

nøtta sa for siden:

hei svarte deg nettopp i den gamle dagboken din ...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.