< Tilbake til oversikten

Spiser du snop?

Summer sa for siden:

Spiser du snop? Enkelt og greit.:)

Alfie sa for siden:

Herregud så nysgjerrig du er'a! Hva mener du med snop?
Ja, Atkins barer. Noe mer du vil vite i samme slengen? :w00t:

mofe sa for siden:

:o

Summer sa for siden:

:lol: Jeg prøvde å utdype hva jeg mente med snop i spørrisen, og jeg tenkte det at jeg skulle ikke ta proteinbarer med i beregningen som snop..:p
Burde jeg det,- eller er ikke det å være litt for streng?

Alfie sa for siden:

Forskjell på Morning Shine (ikke snop for meg) og Advantage etc. vøttø... :rodme:

sommerfugl sa for siden:

Ja, spiser snop hver dag. blitt satt på en eliminasjonsdiett av ernæringsfysiologen, så kan nesten ikke spise noe. men hun gav meg lov til non-stop, after eight og IFA/Doc og sånt. så går hardt utover de... :rodme:

Aline sa for siden:

ja, jeg spiser snop... nesten hver dag... :o skammer meg... !!

Gamla sa for siden:

Nei, jeg spiser ikke snop. Har aldri vært noen søtmons, så det er ikke noe savn heller.:p

jeef-micro sa for siden:

her går det hardt på sukkerfritt du ;)
russel stover, läckerol og asdas fruktkarameller...
er ikke noe sjokoladespiser, eller noe søtmoms, men sett litt potetgull eller popcorn forran meg...:o yummi, men siden det ikke er så lavkarbo, så går sukkerfritt snop ned... og baconkrisp er skumle saker...

Amica sa for siden:

Jeg spiser faktisk uforskammet lite ( :D ) sukker etter å ha begynt og "vanke" her :p Når jeg skal kose meg blir det kanskje med litt potetgull, i stedenfor sukkertøy liksom.. :o Det kan jeg takke dere for!

Kristian sa for siden:

Nei, jeg spiser ikke vanlig snop, det jeg bruker som snop er frukt, bær og nøtter. Får jeg lyst på sjokolade så blander jeg kakaopulver med rapsolje.;)

Men dessverre så hender det at det blir litt is og kaker:o

Karin sa for siden:

85% sjokolade, noen ganger 70%. Mix-snop. Russel Stover og Asda-snop, og Boots sine LoKarb-sorter. Bunkret i England i sommer! Men det er egentlig veldig sjelden, det eneste jeg spiser flere ganger i uken er en bit 85%-sjokolade. Har ikke spist annet enn det på tre uker, så det er ikke et enormt behov.

Nille sa for siden:

Jeg spiser ikke snop, men jeg spiser 85% sjokolade. Det er ikke snop, det er medisin :p

Amica sa for siden:

Åh, dere mener det altså :D Ja, eneste sjokoladen jeg spiser er sånn..75 % kakao :D (hakke råd til slike dyyre). Så, da spiser jeg kanskje ikek snop? :p (bare medisiiiin :D )

Anne sa for siden:

:eek: Potetgull.....????? Du burde heller spise nøtter eller Baconsvor...ikke karber i det....:o

Anne sa for siden:

Is......men mest hjemmelaget på fruktose, og 75 /80% sjokolade ellers ikke no:)

Amica sa for siden:

Nei fyyyysj av meg! Haha, klarer ikke det, lukter jo så fælt :o (og liker ikke nøtter) Men så er jeg ferdig å slanke meg og vel så det, så jeg skal kanskje ikke si så mye :o

nøtta sa for siden:

[quote=Kristian]Nei, jeg spiser ikke vanlig snop, det jeg bruker som snop er frukt, bær og nøtter. Får jeg lyst på sjokolade så blander jeg kakaopulver med rapsolje.;)

hæ :eek: kakaopulver og rapsolje ??? usj .... hihi

Albertine sa for siden:

Det hender seg jeg tar litt mørk sjokolade og en neve peanøtter, men SNOP? Næsj, hverken med eller uten sukker.

magdalena sa for siden:

Jeg er så ufattelig glad i M!!
Hvorfor vil jeg ha snop når jeg går på kost med begrenset karboinntak,mens nå så frister det ikke så mye mer?Når jeg liksom ikke tenke"slanking" mer??

irriterer meg

Albertine sa for siden:

Fordi det er sånn vår syke hjerne er oppbygd. Vi vil ha ting når vi ikke kan få dem, og synes ikke de er så spennende når vi har lov til å gjøre som vi vil. Skulle vært omvendt...

Summer sa for siden:

..og fordi dette ikke er en slankekur, men det optimale kostholdet for kroppene våre. Hvorfor i all verden skulle kroppene våre ha lyst til å ta i mot den (unskyld uttrykket) dritten igjen, når vi har servert den skikkelig drivstoff en periode.

nøtta sa for siden:

Så sant så sant Lise !!! :ja:

Tinas sa for siden:

hei hei :) hjelp!! :)
Lurer på vis jeg spiser vanlig smågodt om jeg da går ut av ketose? tenker ikke på mye.. men litt på lørdagskvellen liksom? eller bør det være sukkerfritt??

Bæret sa for siden:

En 5 år gammel tråd gitt!! ;)

Ja, spiser du vanlig smågodt så er du ikke i ketose lengre.

Det gjelder mye av de "sukkerfrie" også.

Det beste er å ikke spise noe, da får du ikke noe lyst på slikt heller.

Tinas sa for siden:

Okei:) Tusen takk for svar! hehe ja jeg bare søkte på snop og fant denne tråden.. ny her så skjønner ikke så mye ennå:P
Men hordan vet jeg om jeg kan spise det sukkerfrie vis jeg absolutt måå ha?:P
Og tar det veldig lang tid å komme i ketose igjen om jeg spiser litt en dag? er det det samme med tørr hvit vin?:):):)

Sweet Pink Kitty sa for siden:

Jeg spiser ekstremt sjeldent snop med sukker i, men jeg spiser gjerne sukkerfritt godteri, samt sånn sjokoladeis som er sånn lettis, men det er gjerne i helgene. Derimot, hvis jeg reiser bort, så unner jeg meg gjerne et kakestykke eller tre. De to siste ukene har det sklidd litt ut fordi min mor hadde 50-årslag og kjæresten fyller 25 år osv. Men jeg har faktisk ikke gått opp ett eneste gram, så lenge jeg moderer meg. Jeg liker å kose meg også. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.