< Tilbake til oversikten

Ser du på åndenes makt

Begod sa for siden:

fikk frysninger av siste episode , skjønner ikke at de turte å bo i huset.

Iset sa for siden:

Jeg svarte "nei, aldri" fordi jeg rett og slett glemmer det hver pokkers søndag!!! :eek:
Men jeg er veldig fan av det, elsker slike ting! Har dere sett en serie som gikk på TV3 før, som heter "Can you believe it"?
Den tok for seg masse overnaturlige (og mer jordnære men fascinerende) saker fra virkeligheten, som spøkelser og annet.

Begod sa for siden:

syns slike "dokumentarer" er mye skumlere enn allverdens skrekkfilmer.
sist episode var litt spesiell da ting begynte å skje mens de filmet , et leke tog startet av seg selv og taklampa begynte å svaie. utrolig at tenåringen i huset som ble vekket hver natt i 2 tiden av at noen prikket henne på skuldren bare la seg ned for å sove igjen.

jeef-micro sa for siden:

å jeg gikk glipp av det i går... Var på jobb, og kom ikke hjem før 22.30så dumt... jeg ELSKER det programmet!!!

Kristian sa for siden:

Nå må dere huske på at spøkelser ikke er farlige, er det noen som har hørt om noen som har blitt skadet av ett spøkelse kanskje:rolleyes:

Hver natt i totiden dukket det opp vikinger i kjelleren som var på tidsreise...i en annen dimmensjon. den var ny...

Begod sa for siden:

jepp,den var ny og litt komisk. noen som hadde gått seg vill i tiden og som ikke kunne fatte det de så. Ikke lukta de særlig godt heller. Lett å bli skremt selv om det ikke er farlig, husker at han som brukte "ånden" som fjernkontroll på tven ble advart mot å kommunisere med åndeverden.

Iset sa for siden:

Farlige er de nok ikke, men du vil ikke si du IKKE hadde blitt skremt om du våknet opp midt på natta og det stod en utgammel mann med rødsprengte øyne og råtnende hud og stirret på deg? :p

Jeg (som jo er psyk i hodet hehe) tenker ofte på slike ting når jeg står og sminker meg på badet. Dersom det plutselig skulle stå en mann/dame bak meg (i speilet) som forsvant når jeg snudde meg, så hadde jeg blitt innesperret på lukket avdeling for resten av livet. :eek:

Iset sa for siden:

Hæ? Så merkelig, det med vikingene... Så da eksisterer tidsreiser altså?? :eek: :eek:

nøtta sa for siden:

hvem hadde ikke det ??? :p:p:p jeg ser ikke på sånne programmer jeg da ! veit ikke helt hva jeg synes om det....

Begod sa for siden:

Tror heller vi åpner for at det kan finnes flere dimmensjoner og at det var en slags åpning mellom dimesjonene i det huset. svigerforeldrene i huset hadde sett en viking i et par sekunder. Ikke rart at døde vikinger føler seg litt forvirret i dagens samfunn :D

mofe sa for siden:

Var det i går det gikk?? Trodde det gikk på mandager jeg da, så jeg gleda meg liksom til ikveld for å se på... Jaja.

Iset sa for siden:

Helsike! Går det i reprise? Usj jeg må begynne å få med meg dette, så fast på det før men nå går det nesten bare i TV3... :suuur:

Benzo sa for siden:

Hehe, tror dere virkelig på det tøyset der?

Iset sa for siden:

Ja det gjør jeg. Ingen kan jo si det er tøys, like lite som noen kan si det er sant. Du TROR det er tøys, jeg TROR det er sant. ;)
Kanskje programmet er humbug, men jeg tror absolutt slikt forekommer mye i virkeligheten. :)

Begod sa for siden:

Tror absolutt det finnes mer mellom himmel og jord enn det som er vitensapelig bevist. Om det de klarsynte ser er virkelig er en helt annen sak. Uforklarige fenomener er gøy.

dolphy sa for siden:

Hehe.. Jeg også redd for at når jeg bøyer meg opp igjen etter å ha f.eks. vaska ansiktet og ser i speilet at det skal stå noen der..
Men jeg tror bare de som tåler å se noe sånn får se det. Men jeg tror absolutt det er mer mellom himmel og jord enn de fleste av oss vet/skjønner. Har masse bra historier fra kjentfolk!

Tror dere på type spåing? I vanlige kort, eller tarotkort? Horoskop osv? Syns det er veldig intressant, og har faktisk blitt spådd flere ting som faktisk har skjedd meg senere... Freaky! Men tar det meste med en klype salt.. Jeg kjenner ei som spår i vanlige kort, for å bruke penger på slik gidder jeg ikke.

Gårsdagens episode var bra.. Satt med frysninger alene i sofan i kjellerleiligheta mi i et hus fra 1912.....:rolleyes:
(har ikke turt å spørre huseiera om det har vært dødsfall i huset før -det man ikke vet har man ikke vondt av!)

Iset sa for siden:

Jeg har en tante som er veldig "alternativ", mamma var det også før, og begge to drev med tarotkort, drømmekort osv. Mamma spådde flere venninner, og det stemte sånn at de (venninnene mine) snakker om det fremdeles, og nå er det vel 10 år siden.... :eek:

nomma sa for siden:

Ja jeg ser på programmet og synes det er kjempe interssant og spennende.. Det er skumlere for oss som tror på sånnt enn dem som ikke tror.. men jeg er enig med Dolpy at du får bare se å høre slikt om du tåler det.. Og jeg tåler det for å si det sånn.. har hatt mine opplevelser..

Jeg spår også i tarrot.. Begynner å bli ganske så god..
Og for de som synes at spåing i kort høres het ussansynlig ut.. så er det ikke noe spesielt med selve kortene de er bare ett hjelpe middel til personen som spår..

mofe sa for siden:

Påan igjen ikveld kl. halv ti :)

Karin sa for siden:

Ser ikke på det jeg, nei.

Jeg har spådd folk i både kaffegrut og tarot, for å si det på den måten... Og alt imellom, hvis det sa noe...

Jeg har kjent veldig på den der med å være redd for hva man plutselig kan komme til å se, men den er borte nå.

Jeg er veldig trygg på meg selv i sånne sammenhenger, og dermed også på sånne "overnaturlige" greier. Har møtt litt av hvert, men det har ikke fått meg til å tro på noe av det! Kanskje littparadoksalt? Vet ikke jeg...

Men jeg vet at jeg har såkalte "evner" til både ditt og datt... "Synskhet", ja... Kanalisering, ja... Og en del annet... men jeg bruker det meget skjeldent. Og det er vanligvis ikke noe "overnaturlig" som ligger bak.

(Ja, jeg har renset hus og sånt...)

Iset sa for siden:

Jeg skjønner ikke helt... :confused:

Du har SETT med egne øyne, men allikevel tror du ikke? Hvordan er det egentlig mulig? :eek:
Du sier også du har evner til kanalisering og å "se", og du har "renset" hus, men du TROR ikke? :confused:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.