< Tilbake til oversikten

Skaldemans hjemmeside (gått ned 63 kg!)

Iset sa for siden:

skaldeman.se.loopiadns.com/index.html

Den ligger jo i en annen tråd, men syns flere burde få med seg denne. Jeg har lest på hjemmesiden med stor iver og nå skal jeg innom en bokhandel for å spørre om de kan "importere" boken hit, for ingen bokhandlere i Sverige sender ut av landet, tydeligvis. :mad:

:D

Iset sa for siden:

Han har forresten også en bok om sopp som jeg har veldig lyst på. Mmm sopp. :sikle:

Nena sa for siden:

Fant en svensk internettbokhandel som sender ut av Sverige:D :D .. ikke mange av dem nei! Og man kan til og med betale med VISA...

Her er lenken til Akademibokhandeln:
www.akademibokhandeln.se/db/caweb/cc_start.abg?ckundtyp=privat

Nå er jeg veldig spent på hvor lang tid det tar - er bortskjemt med veldig kort leveringstid fra Amazon i England...

205gti16v sa for siden:

Har boka eg, veldig bra og underhaldane. Men eg har ho på svensk då. Den morosamste boka om kosthald/slanking eg har lest:D

Iset: du kan låne boka om du vil, men eg veit ikkje om eg eller nåken andre skal til Stavanger i nær framtid.

Iset sa for siden:

205gti16v: tusen tusen takk for det. Men jeg har ei venninne som kommer hjem fra Sverige om 3 uker, og hun skal kjøpe den med til meg, så da får jeg den via henne. :D
Gleder meg, kan nesten ikke vente!

ssskaldeman sa for siden:

Kul med alla glada tillrop!

Min hemsida har numera adressen:
[url]www.skaldeman.se[/url]

Jag har just lagt in några provsidor, om någon vill smaka på boken i förväg.

Den finns för övrigt att köpa på:
[url]www.norli.no[/url]

Gå in på fackböcker och livsstil/hälsa så hittar ni den. Men den är ganska dyr i Norge...

Sten Sture

mofe sa for siden:

Men Sten Sture da.. Hvor er lenken til lavkarbo.no på hjemmesiden din? :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.