< Tilbake til oversikten

Drikker du brus?

Summer sa for siden:

Jeg ser det er utrolig mange som har cola light og pepsi max i matregistreringen sin her, og da lurer jeg på om det bare er meg som ser det mye, eller om det virkelig er så mange som drikker brus. :)

Alfie sa for siden:

:nei:

Amica sa for siden:

Jeg drikker brus, ja :p Kanskje noen ganger i uken i gjennomsnitt :o (og selfølgelig ikke med sukker).

Iset sa for siden:

Ja jeg drikker lettbrus hver dag. :rødme: Ca en halv liter eller noe.
Men jeg drikker også minst 2 liter vann i tillegg. Prøver å begrense brusdrikkingen. Drikker så og si aldri brus med sukker.

sommerfugl sa for siden:

Pepsi Max er min redning om dagen! var litt småsinna på skolen i går, og så skulle jeg trøste meg med en pepsi max. satt å gleda meg hele timen til jeg skulle ut og kjøpe, men dustemaskinen gav meg vanlig pepsi i stedet! var så gretten jeg, hehe :p

fikk byttet den i kantina da :rodme:

men går nok en liter om dagen... :o

Tone-Lise sa for siden:

Jeg drikker "noe" brus hver helg ca 1 1/2 l. Men aldri med sukker. Som regel sprite zero.

Gamla sa for siden:

Ja, det hender en sjelden gang,- men jeg foretrekker vann eller farris.:D

jeef-micro sa for siden:

Blir vell et par glass lettbrus i helgene, ellers er det mest vann og farris og bon aqua som drikkes :)

Kristian sa for siden:

Har ikke smakt brus på flere år. får jeg lyst på kullsyre så tar jeg meg en farris eller en bonaqua.;) Ser heller ingen grunn til å starte med det heller for det smaker ikke godt, bare søtt, æsj!

Aline sa for siden:

eneste gangene jeg drikker brus er i drinker, sånn ca noen ganger i året.. :)

Mum 4 2 sa for siden:

Ja, jeg drikker brus. Lettbrus a la cola, pepsi mm. Er omtrent avhengig
, men jobber med saken.
Er veldig glad i rosa bon aqua da, så jeg skal nok greie det til slutt. Og vann er jeg også glad i.
[font=Verdana][/font]
Inntil videre så har jeg innført at jeg må drikke en halv liter vann før et glass cola light.
[url="http://home.tiscali.no/sylovas/Lavkarbo/drinkingpepsi_164.gif"][/url]

Karin sa for siden:

Cola light eller Sprite Zero, kanskje en halv liter i uken. Eller kanskje ikke i det hele tatt. Er ikke noen stor brusdrikker, det går mest i vann og te.

Benzo sa for siden:

Drikker Cola light hver dag :rodme:

tuttamost sa for siden:

Beklager å måtte si det, men Pepsi Max'en har fast plass i kjøleskapet. Prøver å få ned 1 liter eller 2 med vann, ikke alltid det lykkes :o

Anne sa for siden:

Nei...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.