Det er bare fire dager siden jeg startet med Ketosekuren. I dag har jeg svettet hele dagen, er det normalt å svette så mye??
Har ikke fått ketosestixene ennå så jeg vet ikke om jeg er kommet så mye igang med ketosen. Tror nok jeg er litt i gang siden jeg svetter så mye.
Broren min holder på med kuren og han gikk ned 8 kilo på tre uker. Nesten hele magen forsvann på han, derfor hiver jeg meg på kuren jeg også.
Soyabrødet var ikke godt, så jeg tror jeg skal prøve å lage "nabobrødet" Men det er veldig lite jeg spiser brød nå.
Før gikk jeg stadig og småspiste forskjellig og var stadig sulten.
Sultfølelsen er forsvunnet , og jeg klare meg med tre måltider om dagen. Dette virker som en helt utrolig flott kur. Har mye fett rundt magen, og håpet er at mye forsvinner under kuren.....
Det var litt om meg, flott at jeg kom over dette forumet!!
[quote=Mizaguirre]Det er bare fire dager siden jeg startet med Ketosekuren. I dag har jeg svettet hele dagen, er det normalt å svette så mye??
Har ikke fått ketosestixene ennå så jeg vet ikke om jeg er kommet så mye igang med ketosen.
Hei
Og velkommen.
Jeg må bare beklage, at du ikke har fått stix. Hvis du har bestillt på www.ketolyse.no , skyldes det, at ketolysetabletter har vært utsolgt på grunn av ; ombygging og ferie på tablettfabrikken kombinert med en uventet stor etterspørsel på ketolysepårodukter i sommerferien. Alle ordrer med tabletter blev lagt på is til i går.
I går ettermiddag fikk vi tablettene og alle ordrer fra før 24/8 blev sendt avgårde kl 21 i går kveld. Du har stixene før helgen tipper jeg.
Lykke til med ketolysekuren.
Svettingen vil gi seg etterhvert.Husk mineralvann og evt litt seltin de første ukene, kroppen mister en del salt før den venner seg til ketosen, og uten disse salter blir man trøtt og slapp. Når fettet rundt magen etterhvert forsvinner, vil magemusklene komme til syne, med litt trening i tillegg, vil de bli riktig flotte, se etv billedene i Vi Menn nr 22
Det er litt av en forskjell.
Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen
Jeg har pilatesDVD og har nettopp begynt å trene den. Effektiv trening er det, og jeg trenger virkelig å bli litt mykere i leddene samt få vekk magen.
Torkil,jeg bestilte stix og tabletter først i kveld, så det spørs om jeg har det til lørdag.
Regner med mandag eller tirsdag neste uke. Har en bror som har disse stixene, så jeg tenkte jeg skulle spørre om jeg fikk en av han og ta en test.....
Soyaprotein kjøpte jeg i sverige for to uker siden. brødene klarer jeg nesten ikke å spise, så jeg skal prøve den grove utgaven.
Hadde venninnekveld i kveld, og lagde vafler. De var kjempegode. tok en dert kardemomme oppi også. lagde dobbel røre, men kuttet et egg og en dl rømme. og tok to spiseskjeer vann ekstra og en spiseskje protein ekstra.
Hei
Bestillte du i går kveld, blev produktene sendt i dag til morgen og du har dem i morgen eller lørdag.
Prøv pizza i " Slank med ketolysekuren" den er kjempegod , synes i hvert tilfelle jeg,.
MVH
Torkil
Velkommen Mizaguirre!:)
Gratulerer med flott valg! Ja, kuren er kjempefin, men som du sikkert har fått med deg må den følges! Det er viktig å lese boken! Der står det bl.a. at økt svetting er vanlig de første to ukene,- så tørk svetten og hold ut!:D
Viktig informasjon finner du også på www.ketolyse.no
Lykke til!:)
Etterhvert vil du merke veldig godt at du er i ketose uten å sjekke med stix. Jeg for min del opplever at jeg tørster ekstra, anderledes smak i munnen og hetetokter (jaffal pittelitt:p )
Syntes ikke jeg svetter så mye idag som jeg har gjort. Det er mest like etter måltider og når jeg drikker grønn te. Men drikker mye grønn te nå !!
Mannen min følger også kuren. Han har veid seg en gang og gått ned to kilo, merker at buksen er videre allerede.... jeg har ikke veid meg, må ut å kjøpe ei vekt.
Det er flott å ha dette forumet også. Spiser mye salat - savner slett ikke brød og poteter, poteter har jeg aldri vært glad i :)
Fikk ikke pakken fra ketolyse idag, men da er den jo her over helga!
Skal prøve pizzaen i dag!!
Jeg tror det nok har med at du nettopp har spist - og at forbrenningen da går opp = svetting. Og grønn te har jo også den effekten at den setter i gang forbrenningen. Aldri tenkt på dette før, men høres jo logisk ut.. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.