< Tilbake til oversikten

Sånne "sprutelys" på kaker..

mofe sa for siden:

Søster kommer snart hjem fra USA - og vi skal ha velkomsfest for henne. Mamma vil ha sånne sprutelys på kaka, og lurte på om jeg kunne få tak i det for henne.

Noen som vet hva jeg mener? Og hen i Oslo jeg kan få tak i det?

Nille sa for siden:

Er det stjerneskudd du mener ??

mofe sa for siden:

Nope.. :)

Sånne lys som er av papir (eller noe?), og på toppen så "spruter" det ut gnister..

jeef-micro sa for siden:

Sånne vulkan-lysgreier? nå vet jeg bare at i trondheim har de disse på en butikk som heter vinråstoffhuset. De selger sånne pakker vin du kan lage selv, pluss alt mulige morsomme ting som passer på alle mulige slags fester... de har i allefall sånne greier som du stikker nedi kaka og som spruter når du tenner på (eller hva du gjør for å få de til å funke...)
vet ikke om de har samme butikken i oslo, men de må da ha et sted som selger slikt ???

mofe sa for siden:

Vulkanlys? Hm.. kanskje det er det det heter?

Kanskje de har det på den butikken som selger sånne klovneklær og fest-ting.. hm... "Standard"?"

jeef-micro sa for siden:

Jeg vet ikke om de heter vulkanlys da... var bare den beste måten jeg fikk til å forklare meg på... er dålig på sånt... alle steder de selger party-ting bør ha sånne...

hegaa1 sa for siden:

når må du ha de lysene da? kan sikkert hjelpe deg med å finne dem i oslo. bor i oslo selv.
[font=Verdana][/font]

Vikki sa for siden:

Jeg har kjøpt "sprutelys" på ICA, jeg...Fant dem ved is-avdelingen, sammen med iskjeks og sjokosaus...

De fleste matvarebutikkene har dem her i området...Lykke til ! :) :)

Helene sa for siden:

jeg mener de har det ved mer eller mindre ALLE dagligvarebutikker ved isen. har hatt det på mange kaker jeg.. ingen problem å få tak i det.

mofe sa for siden:

Åh, så bra da - da skal jeg ut på jakt imorra :) Tusen takk, alle! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.