mmmm...
Etter siste utgave av mat&helse, ble jeg inspirert til å kjøpe inn blåbær til smoothie.
(jeg bruker vanligvis enten bringebær, jordbær eller bærmix - men blåbær er jo KJEMPEGODT)
Etter middag i dag hadde jeg lyst på en liten dessert - og VIPS - blåbæryoghurt... namnam :)
Blandet rett og slett litt Biola Naturell Yoghurt med en god del blåbær, og rørte rundt til bærene ble most... Trenger ikkeno søtstoff heller, for dette er ikke surt - bare friskt og deilig :D
KJØPE blåbær? Hele Norge er jo stappfullt av gratis blåbær nå. ;) :D
Har ikke fått plukket selv, må ha bil, men skal prøve å få lånt en bil til helga! Siste sjans nå snart. Jeg bruker så mye blåbær at jeg sparer hundrevis av kroner på å plukke selv.
Lager smoothie hver dag, det er jo SÅÅ godt! :sikle:¨
Og datteren min på 2 år elsker naturell yoghurt med bær og evt litt splenda i.
er jo mange steder i nærheten av bergen med blåbær da..
så lenge du er utenfor sentrum tror jeg ikke det er noe problem.. mamma bor 15km fra bergen sentrum mitt i en blåbærtue.. skal ut til henne i dag.. kansje jeg plukker meg noe :D vi har bare bringebær her jeg bor.. litt blåbær men ikke mer en 10 bær om dagen ca:p var ute i øyene her for noen dager siden.. det var det sinnsykt mye blåbær..
vi ble sent ut i skogen av lærerne for å lage pil og bue og kom tilbake blå rundt kjeften alle sammen :P
er ikke bare barn som sporer av når de skal gjøre ting.. førskolelærere og :p kansje derfor vi trives så godt med barn?
Aha.
Jeg bor midt i sentrum.
Men det er da virkelig ikke noe i veien for å ta en buss til blåbærtuene!?! :D
[font=Verdana][/font]
Jeg vil plukke blåbær !! :D
Hva med å ta fløybanen opp på fjellet, sikkert blåbær innover der... Har selv funnet blåbær helt oppe i 900 meters høyde her helt ute ved kysten. Har inntrykk av at det er mest blåbær i glissen skog.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.