< Tilbake til oversikten

skostørrelse og vekt

Sugarpill sa for siden:

Dere som har gått ned/opp minst 10-15 kg: Forandret skostørrelsen deres seg? For jeg synes mine føtter virker større enn før jeg la på meg så mye. Så jeg lurte på om jeg kunne forvente at de går ned litt igjen..for tida er jeg en 41 (var 39/40 før), og det er ikke noe morsomt..:o

Aline sa for siden:

jeg har gått fra 39 til 38 i skostørrelse.. eller jeg ligger kanskje på 38 og en halv... varierer fra merke til merke egentlig :)

Helene sa for siden:

jeg har og merket at skolene mine er veldig store.. det er jo logisk da.. men merkelig :p

Albertine sa for siden:

Jeg gikk opp en størrelse da jeg la på meg mye, og gleder meg til å komme inn i 41 igjen. Det er VANSKELIG å finne sko i 42!

Sugarpill sa for siden:

Høh. Jeg som trodde at man ikke hadde noe særlig fett på føttene. :p Søren også, jeg har til og med fete føtter. :D
[font=Verdana][/font]
Albertine: Det skjønner jeg godt. Jeg synes det er vanskelig å finne i 41, og tør ikke å tenke på hvor vanskelig det må være i 42.
[font=Verdana][/font]
Jeg er bare 170 cm høy jeg, så 41 ser i tillegg litt rart ut på meg. Føttene mine er nesten like lange som beina mine. :p

Albertine sa for siden:

Det er ikke fett på føttene som gjør at jeg går opp, det er fordi det er så stor vekt som presser på fotsålene at de ikke har samme spensten som før men flater ut. Jeg har blitt tverrplattfot i de siste årene, noe som er veldig smertefullt. Håper det bedrer seg når jeg går ned.

Nille sa for siden:

Ja, jeg er tilbake til 37,5 eller å ha hatt 38 - 38.5 et par år - man legger nok på seg et lite fettlag på føttene og ! :D

Sandrine sa for siden:

Da jeg var tyngre brukte jeg 36 nå holder det i massevis med 35. Det kan jo være søtt med sko fra barneavdelingen, men det passer liksom ikke i alle sammenhenger.

mofe sa for siden:

Kan hende du vet dette fra før, men det hjelper ofte med en såle nedi sko som er littebitt for store. :)

Hilsen skobutikk-mofe :)

Amica sa for siden:

Dette stemmer heelt med meg og, nå er 38 (kanskje 38.5 mest) mer passende enn 39 (har alltid brukt 39, også med mine "ekstra" kilo, og før det (da var jeg vel "normal vektig"). Nå er jeg 10 kilo under den "normale" vekta, og da er str. 38..Merkelig.

Sambo bruker å si at jeg virker kortere og nå, så, hvem vet..? :confused: :D

Sandrine sa for siden:

Jeg tror jeg har Norges største samling av forskjellige såler. ;)

Sugarpill sa for siden:

Men hva hjelper for oss med pailabber?

Tror jeg må få kuttet av en tå eller to. Eller snørt inn føttene på kinesisk vis.

I tillegg til at føttene mine er lange, er de også brede, og jeg har ekstremt høy vrist. Egentlig har jeg mest lyst til å gå i tøfler hele tiden.:D Men så er jeg samtidig så utrooolig glad i sko, og har minst 20 par. Hvorav minst halvparten gir meg gnagsår nå..:o

jeef-micro sa for siden:

jeg er str 36-(av og til 37) så jeg håper ikke jeg får mindre bein...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.