< Tilbake til oversikten

Yoghurt OG egg i smoothien?

Iset sa for siden:

Jeg pleier å ha et lite beger naturell eller yoplait (av og til mild og lett vanilje eller blåbær) oppi smoothien min. Det blir SÅÅÅÅ godt. Har som regel 2 egg i også, men er det nødvendig da yoghurten inneholder proteiner? Eller blir det ikke nok kanskje? Egg er jo veldig sunt da, så det er vel bare positivt å ha dem i, bare lurte. :)

Iset må ha en halv banan i smoothien også, for ellers blir det ikke like godt... Fyyyyy.... :o

Aline sa for siden:

egg er nok ikke dumt, husker ikke hvor mye proteiner det er i yoghurten?

Kristian sa for siden:

Yoghurt inneholder proteiner men kanskje i minste laget. jeg mener det bør være minst ett egg i smothien selv om det er yoghurt i den.

Iset sa for siden:

Da skal jeg fortsatt ha et par egg i den. :D

Bananen (en halv liten) blir vel ikke så usunn om den ligger i en salig blanding av sukkerfri yoghurt, egg og frosne usukrede bær?? :eek:

Marianne sa for siden:

Yo'plait 0,1% inneholder ca. 4 gram protein, litt avhengig av hvilken smak du bruker muligens. Det er jo litt lite da. Ta et par egg i du.

Jeg bruker Atkins Shake Mix Vanilla i smoothiene mine med enten bringebær eller blåbær...sukk...stønn. DET ER GODT DET! (Jeg holder meg unna egg om dagen da, pga. eksem)

:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.