< Tilbake til oversikten

Ang oppkarbing

Germ sa for siden:

Heisann

Bare lurer på, dere som er på lav karbo diett, og har oppkarbing, hvor nøye planlegger dere denne? Passer dere veldig på med veiet mat då og, eller gir dere litt f'en, så lenge det er sånn ca mest karbs?

Syns alltid det var veldig greit å ha en dag i uken, der jeg ikke trengte å bry meg så veldig mye om rett og galt, antall gram osv.

Nille sa for siden:

Jeg har prøvd oppkarbing, men for meg funker det ikke. De som praktiserer det her inne er de på EAT og en del som trener styrke.....det er ikke så mange.

Men det er flere her inn som det funker for - så vidt jeg har forstått er det mer HVA du spiser enn mengden. Altså at karbene består av f.eks. pasta, poteter, ris, havregrøt etc.
IKKE sukker og raske karber altså.
[color=purple][/color]
Egentlig burde jeg vel ikke svare her, for jeg har ikke satt meg skikkelig in i det, - men jeg ville bringe tråden opp slik at de som har prøvd dette/praktiserer kan se den !! :snill:
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

nøtta sa for siden:

ja er det ikke sånn at man skal trappe opp med 5 ekstra karber per dag ??

er det noen som har prøvd det ? hvordan funket det ? noen "bivirkninger" ? gikk dere opp igjen ... ?

menge spørsmål som vanlig fra nøtta men :D .... dere er jo så flinke til å svare smisk smisk men jeg mener det virkelig !!! har lært så utrolig mye av dere !!!!!!!!! :snill:
ha en fortsatt fin dag !!

Albertine sa for siden:

kremt

5 gram karber i uka ja, ikke pr. dag nei.

Poenget er at du skal øke på til du merker at du begynner å stå stille. Da skal du gå tilbake til nivået før. Det er også veldig viktig at du legger til matvarer i riktig rekkefølge. Mer om dette finner du her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=475

nøtta sa for siden:

:o der har du meg .... men takk for svar har du vært gjennon en slik opptrapping hvordan gikk det ?

takk for svar :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.