Summer sa
for 19år siden:
Bøllefrø!
Aline sa
for 19år siden:
jammen meg fant ikke jeg noen også ;)
Stol ikke på en som ikke blir brakt ut av fatning ved synet av et vakkert kvinnebryst - Auguste Renoir
I have never hated a man enough to give him his diamonds back - Zsa Zsa Gabor
En vellykket mann er en som tjener mer penger enn hans kone kan bruke, og en vellykket kvinne er en som greier å finne en slik mann - Bienvenida Buck
Gi en mann frie hender og du har dem snart over hele deg. - Mae West
En mann elsker sin kjæreste mest, sin kone best og sin mor lengst. Irsk ordspråk.
Bak enhver fremgangsrik mann står en overrasket svigermor. Hubert H. Humphrey.
Hvor mange ektemenn jeg har hatt? Du mener, bortsett fra mine egne? - Zsa Zsa Gabor
Mannen tror han vet, men kvinnen vet bedre. Kinesisk ordspråk.
"Men always want to be a woman's first love - women like to be a man's last romance." -Oscar Wilde
"Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education." -Bertrand Russell
"Some women get excited about nothing and then marry him." -Anon.
"All men are created equal, but some men are more equal than others." -Anon.
hede sa
for 19år siden:
hmmm, dette betyr krig!! (:) ).
Summer sa
for 19år siden:
hede sa:
hmmm, dette betyr krig!! (:) ).
Ja,- og det måtte være en mann som startet den...;)
Aline sa
for 19år siden:
Lise sa:
Ja,- og det måtte være en mann som startet den...;)
og naturlig nok en kvinne som avslutter den ;) :p
Gullkorn fra barnemunn
"Hvis man ikke gifter seg blir man til en pepperbøsse"
"Hvis man drikker for mye vin blir man arbeidsledig"
"De som ikke gidder å jobbe, snyter seg i statskassen"
"Å være arbeidsledig betyr at man ikke er gift. Noen velger det selv, mens andre ikke orker tanken på det"
"Faren min tjener så mye at han får både lønn og moms"
"Damer kan ikke bli kjøpt opp som fotballspillere. Rett og slett fordi de ikke der dyre nok."
"Man kan bruke menn til å skrifte på bildekkene med. Og til å porsjonere ut lørdagsgoderiet"
"Operan kommer til å koste alt annet enn flesk. Og det er skattebetalerne som må betale fra sin private lommebok. Faren min er faktisk forresten en av skattebetalerene...."
"Presiden Clinton har røkt en sigar under kjolen på en dame. Det var det verste amerikanerne hadde hørt om. De ville dømme ham til døden, men de bestemte seg for heller å angre på hele greia"
"Jeg tror Clinton hadde kysset en dame på skrivepulten sin. Derfor ble alle kjempesinte, fordi han ikke fortalte det til noen. Og fordi hun var så tjukk"
"Clinton følte seg frem i Senatet på en dame. Det var litt dumt gjort av ham for det er ikke sikkert at hun ante noe om det"
"Barn bader nakne, men voksne liker å skjule sine eldre deler"
"En ansatt er en som bestemmer over sjefen når han ikke er tilstede.
hede sa
for 19år siden:
og naturlig nok en kvinne som avslutter den
dette sitatet er mitt eget...
...og en kvinne er ikke en kvinne før hun får det siste ordet.
Aline sa
for 19år siden:
:engel_ikk helt korrekt :_plystre: :geip: