Pontius sa for siden:
Jeg bor i Trondheim og ønsker å finne en eller flere å mosjonere sammen med.
Jeg har for tiden et veldig stillesittende liv pga. sykdom med panikkangst og ønsker å gjøre noe med det. I første omgang er jeg interessert i å finne noen å gå turer sammen med. Etter en tid når formen blir bedre er det kanskje naturlig å finne på andre mosjonsformer og trening. I første omgang hadde jeg ikke tenkt å trene på helsestudio men det kan bli aktuellt senere, liker veldig godt å komme meg ut i naturen.
Det er så kjedelig å mosjonere og trene alene synes jeg, derfor håper jeg noen liker forslaget mitt.
Jeg er en gutt på 35 år og har samboer og barn. Jeg er for tiden sykemeldt og har masse ledig tid spesielt på formiddagene men også på ettermiddag/kveld. Jeg er også overvektig og veldig opptatt av lavkarbo diett og hva jeg ellers putter i meg. Kanskje kan vi også bli diettbuddies?
Om du er gammel eller ung, mann eller dame spiller ingen rolle. Jeg har bil så det må du ikke ha nødvendigvis.
Send en intern melding på forumet her eller på e-post, [email="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/email] , til meg om du er interessert eller lurer på noe.