et lite spm fra meg :)
jeg har tenkt å lage laksepasta ikveld, men det må gå rimelig fort, så jeg lurer da på om det gjør noe om jeg baker laksen i ovnen nå, avkjøler den, for så å varme den litt opp igjen ikveld samtidig som jeg :o koker pastaen? :o (bare littegranne pasta, altså ;) )
til det tenkte jeg å bruke fedons karridressing og litt stekt sjampingjång (jeg giiir opp å stave det :p )
men altså spm mitt er om laksen smaker dårlig eller ikke burde varmes opp igjen på den måten?
menne, skal du være vekke fra huset før du skal spise, vist ikke så er det jo ikke mye arbeid å steike den i ovnen og så er den nystekt når du skal ha den.. tar jo bare 1 min å gå ut putte den i ovnen sån at den er ferdig til du har planer å ha pastaen ferdig.. kan jo nesten til og med skjere den opp i de bitene du vil ha før du steker den og.. bare en liten tanke
Min egen konklusjon er at laks er best varm, kald, kokt, stekt, grillet, røkt, gravet.....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.