< Tilbake til oversikten

Får beskjeden: "Må ikke overskride 500 tegn" i signaturen

donjuanwannabe sa for siden:

Se på signaturen min. Jeg prøver å endre til rød farge på teksten "99 kg". Jeg gjør ikke noe annet med teksten. Men når jeg skal lagre så får jeg beskjed om at jeg ikke kan overskride 500 tegn! Hvorfor? Tekstmengden er jo akkurat lik som før.

Areola sa for siden:

Den fikk jeg i dag tidlig også! Skulle jo forandre tickeren min å greier.. :(
Men for et par timer siden gikk det.. Så jeg vet vel egentlig ikke hva det er.. Bare vit at du har min sympati :)

Aline sa for siden:

dj, det er fordi når du vil ha farge på skriften så kommer det til flere tegn som vi ikke ser, men som gir beskjed om fargen.... f.eks [/gul] :)

Mila sa for siden:

Tror dette har med teng du ikke ser.. hehe, vanskelig å forklare, men det er alltid flere tegn i teksten enn det du selv ser, f eks. fargene, uthevinger (tjukkere tekst) skråtekst osv har "koder" på en måte... Ellerno... :p mila IKKE godt til å forklare

Aline sa for siden:

jo, oggså evnt bilder/tickere er også en lang adresse til der bildet ligger lagret. derfor blir det b'mange tegn av sånt :)

Eh, HP? Mila og jeg er ikke helt på jordet nå, vel? :o

Mila sa for siden:

Nei vi ekke det Aline :lol: tror jeg... :lol: Jeg veeeit att det har med fargekoder å masse skrift VI ikke ser når vi f.eks klasker inn en ticker eller ett bilde ellernoe, sådetså :lol: :p :cool:

Amica sa for siden:

Jaa, er sant som Mila sier, er masse tegn vi ikke ser. Jeg fikk hjelp hos..Ja, hvem av dem var det? Uansett, når dem ser tråden får du nok hjelp hovedinnlegger :ja:

Nille sa for siden:

Når du legger inn farge vil koden (som du ikke ser) bestå av [ ] slike klammer med teksten colour red inni stå foran teksten og / + colour inni slike klammer stå etter teksten. Dess mer teksttyper og farger du bruker, dess fler tegn har du.

Har juksa det til for deg !!

Especially for you som de sier i utlandet !! :p

Takker for svar alle! Tusen Takk, Nille. Nå ble det bedre ja. (men når du er så grei så er det mulig jeg spør deg når jeg blir 99 kg også, altså for da vil jeg nemlig ha 99 kg i grønt og 89 kg i rødt...osv....osv) :D

Men jeg kan ikke ha ticker i tillegg altså? tenkte jeg skulle begynne med ticker igjen når jeg blir 95 kg.

Men en ting til: Hvorfor er det så mye tomhet i signaturen min, eller dødplass. Men se innlegg: #[url="showpost.php?p=105419&postcount=583"]583[/url][url="http://showpost.php?p=105419&postcount=583"][/url] i Min Journal, der er det ingenting. :confused:

Nille sa for siden:

Har sjekket, du har en gammel tickerfactory kode linje liggende som ikke syns. Nå tar jeg den bort, så tor jeg det skal bli bedre. Tickeren kan jeg hjelpe deg å legge inn senere når du vil ha den, samme med fargene. Skal Juan i siggen din være så bleik ?? Eller hvilke farge skal det være ?? :D åååååå, nå ser jeg det, Den skal være hvit - italienske farger ja ! Sorry jeg var litt treig ! :o

Stemmer, italia-flagget ja. Favorittlandet mitt.
Takk for hjelpen igjen!

Aline sa for siden:

:D:D:D:D

Aline sa for siden:

at Italia ER verdens beste land :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.