Hei alle sammen!
Da var jeg tilbake igjen da. Har vært på ferie i Hellas denne sommeren, noe som selvfølgelig har resultert i et par ekstra kilo. Men men, de kiloene var vel verdt den fantastiske ferien jeg har hatt, så nå kjører jeg "prosjekt-kvitte-meg-med-overflødige-kilo". Jeg har 10 uker på meg innen jeg flytter til Peru for å jobbe som bartender, så det er bare å sette i gang. Jeg vet jo godt hvor effektivt lavkarbo er, jeg bare kjeder meg så fryktelig på induksjonen at jeg aldri kommer meg igjennom den! Men men, nå har jeg virkelig motivasjon.... kan ikke flytte til et annet kontinent og jobbe som bartender hvis jeg ikke er helt komfortabel med meg selv...
Er det noen som har peiling på hvor mye jeg har potensiale til å ta av?
-Jeg går til og fra jobb ca. 1-1,2 mil tilsammen + jobber som pleieassistent, så jeg går jo praktisk talt i strekk halve dagen. Kan eventuelt legge inn noen joggeturer eller ekstra gåturer. Kommer også til å trene litt mage og armer. Har tenkt å holde induksjonen i hvert fall de 2 ukene. Må kanskje oppe karbene litt etter det (med f.eks. rugsprø o.l.) pga induksjonen er hard.
Veier vel ca. 67-68 kg (skal sjekke i morgen tidlig), er 167 høy
Uansett, det er godt å være tilbake. Er godt å få skrevet ting ned daglig.... får liksom orden på tankene... og så får jeg jo svar på mange spm da, så det er jo helt fantastisk!
velkommen tilbake. ble ikke så mye av sommerplanene våres i år..
Hvor mye du kommer til å ta av vet jeg ikke.. men det jeg kan si er at mesteparten av dine kg er jo muskler. du har jo nesten ikke fett på kroppen. jeg veiger jo mer eller mindre akkurat det samme som deg nå. men her hos meg er det ikke akkurat muskler. for jeg trener jo nesten ikke.. (selv om jeg prøver fortiden)
så 3-4 kg tror jeg. fordi du har så mye muskler. de vil du vel ikke skal forsvinne vil du vel?