Linge sa for siden:
Tenkte jeg skulle starte en slik dag bok. Har bare vært å lest på de andres dag boker her inne:p og tenkte det var på min tur....
Vet ikke hvor bra det blir men men, skal iallefall prøve å følge opp mine dagelige ritualer;)
Linge sa for siden:
Tenkte jeg skulle starte en slik dag bok. Har bare vært å lest på de andres dag boker her inne:p og tenkte det var på min tur....
Vet ikke hvor bra det blir men men, skal iallefall prøve å følge opp mine dagelige ritualer;)
Heksehilda sa for siden:
Hei - og velkommen med dagbok!
Summer sa for siden:
Velkommen med dagbok! :)
Linge sa for siden:
takk :D synes det er kjempe int å lese her inne, får mange greie tips... :ja:
Amica sa for siden:
Velkommen som sagbok skriver :ja:
Dagbok er en kjempeflott måte å komme inn i "tinga" på, for gudene skal vite at det til tider er maaaasse å passe på :)
Ha en fin dag..
MVH Lita
mofe sa for siden:
Velkommen! :)
inger sa for siden:
velkommen!:)
Nille sa for siden:
Hei Linge og velkommen med dagbok !! :D
Lennor sa for siden:
Hallo og velkommen med dagbok
Linge sa for siden:
Denne dagen har ikke vært verdens letteste å holde med til fem måltider....
Var flink til frokost, mellommåltidet og lunch men så skulle jeg på jobb...
Jeg jobber i dyreparken, da vasker jeg toaletter og slikt, og da frister det egentlig ikke så veldig å spise mellom vaskingen av måkete doer:eek: fysjen...
har akkurat kommer hjem fra jobb, så jeg får vel være flinkere i morgen, selv jeg skal vakse da og :snill:
Summer sa for siden:
Jeg spiser bare tre måltider om dagen,- men sørger da for å få i meg ca 30 g protein i måltidet slik at jeg får dekket behovet mitt. :)
(også spiser jeg litt nøtter og sånn inimellom da:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.