MHM sa for siden:
Noen som har hørt om tabletten Bio soft lady? Skal visst være en pille mot alt som er ille... :(
MHM sa for siden:
Noen som har hørt om tabletten Bio soft lady? Skal visst være en pille mot alt som er ille... :(
Nille sa for siden:
I'm a big soft lady - men jeg hjelper ikke mot ALT !!! :D :rulleøyne
Carbokiller sa for siden:
Virker den mot pms
sure ektefeller
urimelige forsikringsselskaper
feberhete barn med bronkitt
dårlig råd
bråkete snekkere
liten matlyst
møkkete vinduer
umalte hus
så vil jeg ha den! NÅ!!!!!
MHM sa for siden:
Så MORSOMME dere er i dag da! :lol:
(Men så mye klokere ble jeg ikke da....)
Skorpia sa for siden:
Aldri hørt om Bio soft lady jeg heller,men rosenrot skal også være bra mot alt:goodluck: :stortsmil :boxing:
Ellers har jeg lest en del av dagens masse innlegg og hvor deprimerte alle virker.Og da går det et lys opp for meg:w00t: VÅREN ER KOMMET.!!!!
MHM sa for siden:
Er vi ikke glade på våren da? Med sol og varme og optimisme? :nei: Det trodde jeg, men jeg utgjør jo ikke noe representativt utvalg av befolkningen... :kul:
Nille sa for siden:
Å det er så godt at våren kommer !!!! Jeg føler endelig at mørket "letter" nå. Har alltid problemer med å ta av om vinteren..... kanskje det er det som gjør at humøret er sånn opp og ned ? Nå kjørte jeg på jobb kl. 06.30 i morges og det var LYST !! Føler jeg har noe å se frem til nå.......SOMMER !!!
Jeg har 3-4 nettvenner fra et annet forum som alle sliter og er deprimerte om vinteren....... VI TRENGER SOL OG VARME !!
Skorpia sa for siden:
Det er riktig det at lys og varme gjør de fleste gladere,men realiteten er at vår og høst er tiden da folk blir deprimerte ,tar selvmord osv.
For de fleste kan sjokket over lyset og varmen føre til depresjoner i en overgangsperiode,selv om de ikke er klar over hva som gjør dem grinete.
Når det verste sjokket er over,blir alt bare bedre.
Jeg kan også fortelle dere at rundt om i landet sitter det mange og gruer seg til våren,for da blir symptomene på depresjonene mye verre.
Dette gjelder spesielt manisk depressive.
mofe sa for siden:
Funnet ut noe mere lurt om Bio Soft Lady, MHM? :)
mofe sa for siden:
lurer fremdeles
:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.