Ja, da skal jeg prøve å lage en noenlunde oersikt over hvordan jeg prøver å forandre meg selv og tilværelsen min da.
Tenker dette som en plass hvor jeg legger inn kosthold og trening. Dagene mine er ofte veldig like, så jeg begynner med å skrive ned utgangspunktet for en dag.
FROKOST 2 EGG (prøver å variere med kokte, stekte og omelett)
LUNSJ 0.75 DL COTTAGE CHEESE 0.75 DL CREME FRAICHE LITT NØTTER SOM SMAKSTILSETNING
(før spiste jeg en salat med kylling, tunfisk eller skinke her, men siden jeg er i siste innspurt nå, ble det for mye karbohydrater i det grønne)
MIDDAG CA 250G KJØTT ELLER FISK VARIERER MED TIL TIDER Å BRUKE BULJONGBASERTE SAUSER HAR OFTE LITT LØK ELLER KÅL TIL
KVELDS DET SAMME SOM TIL LUNSJ
(dette måltidet faller ofte ut, kommer veldig ann på når dagen startet. Men jeg spiser ikke etter klokken 20.00 uansett)
TRENING
Jeg trener 1 time cardio hver dag, hvor jeg springer opp på fjellet.
Dette er bare opplegget for sommeren. Jeg er i fulltidsjobb nå i sommer, så jeg har ikke tid og krefter til treningsstudio. Når jeg kommer tilbake til studiene blir det bedre ordning på treningen.
Har bare en bitteliten kommentar jeg - GRØNNSAKER ?? :snill: Kjepphesten min dette ser du. De fleste opplever at de tar fortere av om de spiser grønnsaker. I følge Torkil har det noe med enzymer å gjøre. Ville IKKE ha byttet ut den deilige salaten med kylling. Den kan da umulig inneholde SÅ mye karber ?? Du skal jo ha i deg minst 15 karber pr dag og de skal hovedsaklig bestå av grønnsaker (sier Torkil).
Her er noe Torkil svarte i en annen tråd:
Håper du tilgir meg at jeg blander meg oppi her. Hvis du IKKE vil ha kommentarer, så bare gi beskjed. Da lover jeg å IKKE mase :snill:
Lykke til videre :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.