< Tilbake til oversikten

Kansje vi kan bli kvitt sjokoladesuget?

Mum 4 2 sa for siden:

Interessant, men nokså dyrt da. Men sjokolade koster jo det også...... både i form av penger, søtsug og vekt. :)

donjuanwannabe sa for siden:

Dette har jeg tenkt lenge på å prøve, og nå er det jammen like før hiver meg på det etter mye is og snop i sommer. Ja, det er utrolig hvor mye penger det går på usunne ting. Jeg er sikker på at jeg tjener inn dette på noen måneder. Jeg vet at det er enkelte måneder jeg har brukt opptil 1000 kroner på usunne ting. Sikkert mer også...?

Men funker dette da? Funker det for alle eller er det ingen garanti? Jeg har jo prøvd alt mulig annet før så...

Jeg hadde med glede betalt kr. 2000 for å bli kvitt suget. Men får man aldri lyst på snop igjen da? Vil jeg aldri igjen få lyst på sjokoladeis, jeg vil jo spise litt is... :p Neida, men... Kanskje jeg får ett normalt forhold til det da etterhvert og ikke MÅ spise minst 0,5 liter i ett jafs + 200 g sjokolade (eller 400) til dessert (eller omvendt). Nesten for godt til å være sant synes jeg. Men på en annen side så vet jeg jo at det er noe psykisk som gjør at jeg får trang til å spise usunne ting så det kan jo funke. Så å omprogrammere hjernen høres jo egentlig logisk ut.

Jeg ser nå at det også finnes hypnose for vektreduksjon. Å bli kvitt søtsuget må da være nok, da går jo resten av seg selv?

Kan det være hypnose som skal gjøre meg slank da? Ja, noe må jo funke på meg også. :confused:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.