Noen som vet hva slags vitaminer jeg bør ta når jeg spiser lowcarb? Finnes det en pille med alt i? Blir så my stress å ta ørten forskjellige piller....
Please, si at jeg bare kan gå innom en helsekost, si et navn, få en boks, putte pilla i munn, og vips ferdig.
Jeg drikker aloe vera juice jeg.... 90,1 % aloe vera og resten vann.. Aloe Vera inneholder flust av vitaminer. Det eneste du bør supplere med (hvis du ikke får i deg fisk) er en form for tran eller omega 3.
Det beste kosttilskuddet som fåes kjøpt i vanlig helsekostbutikk er Immunoplex Breakthrough. Du kan lese om det på www.helsekostsentralen.no. Et problem er at døgndosen inneholder over 10 gram med fruktose og druesukker!?! Ikke spør meg hvorfor. :rolleyes: Allikevel er dette et produkt du virkelig merker effekten av.
På veldig low carb vil jeg heller anbefale Juice Plus. Det er på mange måter et mer komplett kosttilskudd, med en masse dokumentasjon i ryggen. Da må du kontakte NSA på [email="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/email] og få registreringsskjema. Så får du tilsendt så mange bokser du ønsker hver gang du overfører penger.
Juice Plus er hakket billigere enn Immunoplex (som nå har steget til 538,- kr for en måneds forbruk!). Synd det er såpass klønete å få tak i.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.