Miriel sa for siden:
Noen som har kjøpt noe herifra? Erfaringer og dele? :)
Miriel sa for siden:
Noen som har kjøpt noe herifra? Erfaringer og dele? :)
Lennor sa for siden:
hva er web-adressa?
Nille sa for siden:
Calla sa for siden:
Det fantes ihvertfall mange forskjellig varer :eek:. Ikke rart dere ønsker tips til handlelister når dere reiser til England!!!
Lennor sa for siden:
Åh... så mye godt det var der.......:D
princess sa for siden:
oi, så ut som det var mye godt der ja :)
har lest at det er ganske mange sånne supermarked i USA og, spesielt på vest-kysten, det passer jo veldig bra siden jeg kanskje skal ta et utvekslingsår der :D det vil si hvis jeg blir godtatt i programmet..
Eneste som er litt dumt er at det er litt dyrere enn vanlig mat da, men man skal kanskje ikke tenke på det når det gjelder kroppen sin og livsstilen..
Nena sa for siden:
..kjempegreie gutter! Handla MASSE - godt vi har stor bil.... Anbefales virkelig. Men tenk på at frakt og toll kommer i tillegg dersom du bestiller fra Norge :( .
Jeg fikk et ferskt lavkarbobrød da jeg dro - utrolig godt, det var et "vanlig" brød med gjær og ikke slik formkakeaktig som soyaproteinbrød gjerne blir. Dessuten holdt det seg kjempelenge. Må nok surfe litt på nettet etter oppskrifter... Har ikke spist brød siden tidlig i vinter, så det smakte skikkelig godt :) !
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.