:rolleyes: Hei, kjøpte i går stix og prøvde dem med det samme jeg kom hjem- ingen utslag. Prøvde igjen til morgenen i dag og da fikk jeg utslag på det nest laveste nivået. Har nå i 6 dager prøvd å komme i ketose. Gjør jeg noe galt?? Eller har jeg problemer med å komme i ketose? I går spiste jeg ; to muffins laget av to egg, Atkins bakemix og litt kakao. Kyllingvinger med salat og 1 bar Atkins sjokolade. ??
Hva utslag du har betyr ikke så mye. Det er ikke alle som får utslag heller. Men et kan du lese om i post nr 1 i linken Mila ga deg. Det viktigste er at du tar av !
Du spiser lite nok til at du bør være i ketose nå. Men det kan være HVA du spiser. Det er ganske vanlig at folk ikke kommer i målbar ketose når de spiser ting som Atkins sjokolader og barer. (Mange tar ikke av heller.... ) Dvs. kunstig søtstoff kan være synderen....
Du spiser veldig lite - og etter min mening alfor lite grønnsaker..... :snill: Er det en normal dagsmeny for deg eller pleier du å spise mer ? (Iallefall et måltid til... Atkins sjokolader og barer er IKKE mat eller måltidserstattere).
Kan du ikke lage deg en journal/dagbok her inne, og poste menyene dine/hva du spiser, så kan vi ta en titt på dem ?? Vi skal nok finne ut av det ser du !!
Hei, igjen, Mjauritz!
Prøv å kutte ut sukkeralkoholar (finst dessverre i barane) Eg har funne ut at eg må rekne alle karbohydrata om eg smakar ein bit av ein slik bar :forstoikk, medan anna kunstig søtstoff som t. d. Natreen og Suketter går bra. Bakemixen har eg ikkje prøvd, men egg, kakao, kylling og salat er fint!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.