Heidisen sa
for 19år siden:
hei, kan man spise det under induksjonen? tenkte ¨på å ha det i en omelett eller noe?
men finner bare at man kan bruke soyaolje, og soyaost...
leser om mange som bruker dette, men virker som det er senere i dietten
:) hilsen heidi
Nille sa
for 19år siden:
Nå vet jeg ikke om det er Atkins Induksjon du mener, men der er det iallefall OK ! Spis i vei :)
Heidisen sa
for 19år siden:
Nille sa:
Nå vet jeg ikke om det er Atkins Induksjon du mener, men der er det iallefall OK ! Spis i vei :)
okay, men åssen er det med karboinnhold i det da? kjøpt på helsekost, men står ikke noe annet på posen enn leverandør og "soyaflokker".....
må regne litt her... :)
Aline sa
for 19år siden:
De soyaflokkene som dingpot bruker har 5 gr karbo pr 100 gram :)
Vikki sa
for 19år siden:
Det er nok flere varianter her.. Soyaflokkene fra Sunkost, " Gaia " inneholder 28,1gr. karbo pr. 100 gr. :eek:
Forøvrig er det 36,8 gr. protein og 23,5 gr. fett , i tillegg :)
Heidisen sa
for 19år siden:
De jeg har kjøpt heter joco og laget av jonassen og co...
står et telefonnr da. kan jo ringe å høre...
nam, de var gode! smakte havregryn, bare litt mer fresh og sprø konsistens :)
dingpot sa
for 19år siden:
ja soyaflokker er genialt!!! Kommer til å spise det foran havregryn uansett! Mine heter spielberger, og har 5 g karbo, så hvis du finner dem, så er det goodie! :)
nøtta sa
for 19år siden:
hei !
jeg har nettopp ( en uke) oppdaget soyafloker !!! jeg bruker de i yoghurt .... men ommelett ?? hm noen oppskrift ?
er det noen som har oppskrifter der soyafloker er en av hoved ingrediensene .... ???
takk takk :D
des65 sa
for 19år siden:
Har aldri hørt om soyaflokker. Hva er det egentlig? Er det sunt? Hvem anbefaler det?
Forresten...kan jeg med lavt stoffskifte spise det? Skal jo egentlig ikke ha så mye soya...
Huff så nysgjerrig jeg var da ;)
Nille sa
for 19år siden:
Soyaflokker er OK, men anbefales ikke for de som har lavt stoffskifte fordi soya kan hemme skoldbruskkjertelens hormoner ....
Albertine sa
for 19år siden:
iiik
Jeg har også Gaia soyaflokker....er det virkelig så mye karbo i dem?
rebekah sa
for 16år siden:
kjøpte også spielbergers soyafloker på sunkost for noen dager siden, men de jeg kjøpte hadde kun 3.1kh. pr.100g. ?? kan det være feil?
tonetrollet sa
for 16år siden:
rebekah sa:
kjøpte også spielbergers soyafloker på sunkost for noen dager siden, men de jeg kjøpte hadde kun 3.1kh. pr.100g. ?? kan det være feil?
Det er det samme som det står på mine...