Vikki sa for siden:
Skal snart en liten tur til Sverige..Lurer på om der finnes lavkarboprodukter, vi ikke har i Norge... Evt. billigere enn det vi har..
Noen som vet ? :) :)
Vikki sa for siden:
Skal snart en liten tur til Sverige..Lurer på om der finnes lavkarboprodukter, vi ikke har i Norge... Evt. billigere enn det vi har..
Noen som vet ? :) :)
guro sa for siden:
Her er en tråd med tips til handling i Sverige.
Vikki sa for siden:
Takk Guro ! :)
Her fikk jeg endel gode tips...:D
guro sa for siden:
Felix Ekologiske Ketchup har 75% tomat og 19 g kh. Felix har også sukkerfri ketchup, altså kunstig søtet, men den fant ikke jeg.
Änglamark (merke, kjøper det på Konsum) har mange bra økologiske produkter, om ikke lavkarbo alle sammen :o , fra havregryn, rugmel, elpejuice, oppvask og klessvask.
Også har de ferske multer på grensen her nå.
Alfie sa for siden:
...ååhhh... multekrem :sikle:
Vikki sa for siden:
Ååååh, enda flere tips. Takk, takk..
Tror jeg må skrive meg en handleliste...:D
emin sa for siden:
For de som sniker seg til å spise pasta så hadde de Axa Sportsclub fullkornspasta på matbutikken på Nordby kjøpesenter i helga. Den var merket "Low G-Index -glycaemic index tested", så jeg måtte bare ha den siden jeg (dessverre) er glad i pasta. Betalte 11 SEK for 600 g.
Irriterende at jeg bor så langt unna Svinesund....kan bare handle der når jeg er på ferie hos familie i Halden. :rolleyes: Tro om jeg finner en del av den samme maten i Abisko her oppe i nord?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.