< Tilbake til oversikten

Hvis du fikk 100.000 kr. på kontoen imorra..?

mofe sa for siden:

Hva ville du ha gjort da?

Jeg ville ha brukt 10.000 på impulstur til USA for å besøke søster, spart 10.000 til depositum, satt 10.000 på sparekonto, og brukt resten på nedbetaling av studielån.

Kristian sa for siden:

Da hadde 70 000 gått til huslånet og resten gått til bunad og selskap til eldstejenta som skal konfirmeres til våren.

Albertine sa for siden:

Rett inn på kontoen for megaoppussing i Trondheim.

Thula sa for siden:

Kjøpt hus og fått større lån med 100 000 i egenkapital:D

guro sa for siden:

Nedbetalt lån med alt sammen!

HP sa for siden:

nedbetalt lån og kjøpt behandling utenfor helsevesenet.

guro sa for siden:

:ja: Gjør det!!!

chablis sa for siden:

Big surprise: nedbetalt lån..

(Kanskje reservert 5000 til vill shopping...):p

Anne sa for siden:

Drømme

10.000 til hver av ungene.
Noen nye møbler, bla ny spisestue og nye gardiner i stua (10 høyder), ny tv....30" LCD og nye briller....:cool:

Aline sa for siden:

oioioi!!

hm... fremdeles disse regningene og moldejazz :D satt av litt til reising og spart resten på høyrentekonto, så jeg kunne nedbetalt en litt større jafs av studielånet når det skal betales på... :p

Nille sa for siden:

Betale tapet sønnen hadde på bilen etter å ha blitt påkjørt bakfra da han sto stille........ (Forsikring dekker mindre enn han har igjen på lån - pga verdinedksriving av bilen) :D

Oppussing av stue/kjøkken....... :D

USA tur for å besøke broren som ikke har råd til å ha oss på besøk ....... :rolleyes:

donjuanwannabe sa for siden:

Da hadde jeg umiddelbart bestilt Roma-tur med luksushotell rett ved spansketrappen i 3 netter med avreise om 3 mnd. (belønning for å gå ned noen kilo, hadde kanskje klart det med dette i vente). Jeg ville også dratt til bilutstilling i Frankfurt (men det tenkte jeg at jeg skulle bestille uansett, for å ha en belønning for å gå ned noen kilo :)).

And finally......jeg er blitt slank og drar til New York og deretter Florida (med besøk i forskjellige fornøyelsesparker). Og etter det til "syden" (Amalfi-kysten i Italia) + den italienske og franske riviera.

Også ville jeg brukt masse på dyre klær! (f.eks. ville jeg kjøpt italiensk smoking).

....men alt dette skal jeg gjøre uansett da, selv om det tar litt lengre tid uten xtra 100.000 på konto.;)

Helene sa for siden:

Jeg ville reist. til alle verdensdeler, Bali i asia, Safari i afrika, florida og los angeles i Amerika, brazil i sør amerika, italia og noen søreuropeiske øyer.

Jeg ville kjøpt meg nye klær og satt mye på bank.

donjuanwannabe sa for siden:

Rettelse fra mitt forrige innlegg;

Hvis jeg hadde fått 100.000 på konto hadde jeg gjort en - 1 - ting!

Leid en personlig trener i minimum 1 time hver dag som hadde trent meg og pushet meg til å svette som jeg aldri har gjort før og ikke gitt opp før jeg ble slank.

Etterpå hadde jeg kjøpt klær og reist til syden.:)

Fedonisten sa for siden:

For 100.000 hadde jeg kjøpt utstyr til klinikken min for halvparten - og hatt halvparten på konto som 'sikring' i oppstartsfasen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.