Jeg har registrert at en del av dere her på forumet skriver at dere spiser yoghurt 0,1% fra yoplait.. Så jeg sa til mamma at den kunne hun kjøpe, som et alternativ til naturell yoghurt innimellom.. Så nå sto den i kjøleskapet, men det var da jammen over 9karbs pr 100g og 120g i boksen.. riktignok søtet med fruktose men... Hvor bra er egentlig denne yoghurten å spise??
De som spiser denne yoghurten er vel hovedsakelig på Lindberg eller Montignac, der de ikke teller karber. ;)
Ellers så ligger de kanskje litt høyt på karbene. Jeg ligger vel på rundt 50 gram daglig.
ja jeg har også lurt på denne yoghurten ... er den egentlig sunn ? inneholder den ikke aspartam hvis ikke jeg husker helt feil ... ?
i dag kjøpte jeg sans eple /pære synes den virket litt bedre 1% sukker og 1% fruktose skal spise den til frokost i morra med soyafloker ... mmm ja det er sant det lurer jeg på er det noen der ute som tilfeldigvis vet kcal og karb innhold i en toppet spiseskje med soyafloker ..... Veit at jeg spør utrolig vannskelig men dette lurer jeg virkelig på :lesebok: men har ikke vekt så vet ikke hvor mye det veier :p ...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.