Har snakket med ferskvaresjefen på Spar i Drammen som sa seg villig til å lage lav-karbo produkter til meg, feks fiskekakaer/karbonader uten mel etc.. :D Det han/jeg lurer på er om dette er av interesse for noen av dere andre? Jeg nevnte for han at det ikke er så mange butikker på østlandet som gjør dette og han så jo selvfølgelig mulighet for økt marked osv... :_punk: Men han visste ikke helt hva han skulle tilsette istedet....noen som har noe?:rolleyes:
Også... vet noen navnet på leverandør av pølser uten karbo? han er sikkert villig til å ta inn noe av dette også...
Åh synd jeg ikke bor i nærheten.
Men ang pølser uten karbo og fiskekaker uten mel, så har Torkil (ketolyselegen), som jo er medlem her inne, oppskrift på ketolysepølser uten karbohydrater (eller med ørlite) som han selger til butikker, så du kan jo få ham til å ta kontakt med Torkil for pris og slikt. Tror det er sånn det fungerer.
Dessuten har en bruker her inne (Muskat?) oppskrift på gode fiskekaker uten mel, hun la ut en tråd her i forrige uke tror jeg. :)
Tusen takk :-) Da tar jeg med oppskriften til Spar.. :-) Venter også da og ser om Torkil svarer.. har også lagt inn innlegg på ketolyse.no...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.