Jess, her er to produkter fra sharper image som virkelig virker nyttige for karbotellere, slankere og generelle helsefreaker som meg. Begge er vekter; den ene måler fettprosenten i kroppen og den andre måler antall karbohydrater i over 900 matvarer! Perfekt.
Den har korboinnholdet til over 900 varer lagret, så taster du bare inn kode for hva du har oppå vekten (fx havregryn). Så forteller den deg antall gram karbohydrater. Smart, hvis man teller karbohydrater.
Den fettprosentvekten er jo nesten kulere da, den sender et utrolig svakt elektrisk signal gjennom kroppen og måler fettprosenten i kroppen utfra hvor stor spenningsmotstand kroppen har! Elegant! :)
Husk på at det i legges toll på alt man innfører som koster mer enn NOK 200. Når frakten så kommer i tillegg blir dette ikke noen billig fornøyelse.
Ser at prisen på vekten omregnet kommer på NOK 236, kanskje den kunne slippe gjennom tollen uten tillegg.
Jeg har "brent meg et par ganger". Derfor denne advarsel.
Selv ikke en vare på 210 kr slipper gjennom tollen, med mindre firmaet som sender skriver lavere verdi utenpå pakken.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.