< Tilbake til oversikten

To herlige produkter for enhver lavkarboperson

Aline sa for siden:

hvordan fungerer egentlig en vekt som måler karbene?? er jo helt utrolig om det funker :ja: :)

Albertine sa for siden:

Er ikke så mye hokuspokus, ser det ut til. Du må jo taste inn en kode, f.eks. pasta, og så regner den ut innholdet uti fra vekta. Trur eg.

guro sa for siden:

Den hadde data for 900 matvarer innprogrammert og du må oppgi en kode for hva det er du veier når du bruker den.

Faxe83 sa for siden:

Den har korboinnholdet til over 900 varer lagret, så taster du bare inn kode for hva du har oppå vekten (fx havregryn). Så forteller den deg antall gram karbohydrater. Smart, hvis man teller karbohydrater.

Faxe83 sa for siden:

Den fettprosentvekten er jo nesten kulere da, den sender et utrolig svakt elektrisk signal gjennom kroppen og måler fettprosenten i kroppen utfra hvor stor spenningsmotstand kroppen har! Elegant! :)

Aline sa for siden:

tihi, hadde jeg lest litt mere, så hadde jeg vel skjønt det, ja :D:D ;)

friflex sa for siden:

Er en såpass billig vekt nøyaktig på måling av fettprosent? Trodde man måtte mye opp i pris for den type måling? :confused:

Ullabulla sa for siden:

Husk på at det i legges toll på alt man innfører som koster mer enn NOK 200. Når frakten så kommer i tillegg blir dette ikke noen billig fornøyelse.
Ser at prisen på vekten omregnet kommer på NOK 236, kanskje den kunne slippe gjennom tollen uten tillegg.
Jeg har "brent meg et par ganger". Derfor denne advarsel.

Sugarpill sa for siden:

Selv ikke en vare på 210 kr slipper gjennom tollen, med mindre firmaet som sender skriver lavere verdi utenpå pakken.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.