Jeg ønsker meg "undertittel" under nicket mitt, der det står Junior Member. Er det mulig å fikse det? :confused: Vet at det er mulig på Mammanettet bl.a. Har søkt og søkt på kontrollpanelet, men finner ingen valgmuligheter forendring.
Hvor finner jeg brukbare avatarer på nettet? :confused: Jeg har ikke digitalt kamera, så ønsker å finne en på nett som jeg kan kopiere inn. Evt av en flaske vin, kanskje.. Har prøvd å legge inn mobilbilde av meg selv ørten ganger, men får beskjed om at det er for mange pixler. Det samme skjer når jeg prøver å kopiere over bilder jeg kommer over på nettet, og det hjelper ikke å redigere ned bildene i størrelse. Mange har jo til dels store avatarer, hvorfor får jeg det ikke til?:confused:
3.Hva er en URL? Hvordan vet man URL på et bilde man finner? :confused:
4.Har alle kun Naturavatarer å velge mellom? :confused: Det har jeg..
Håper noen kan forbarme seg over meg:o
Mvh chablis
temperert og moden (som jeg ønsker meg under nicket mitt...)
Jeg skal se til å bli støttemedlem, har ikke helt skjønt hva det var. Har lest litt nå.
Jeg klikker på linken med gratis avatarer fra Albertine, men sida jeg får opp er blank?:confused:
Skal sikkert gå greit å finne en på egen hånd, men det var denne pixel-begrensningen..
Mål for morgendagen er å få ordnet dette. Nå tror jeg tida er inne for å finne dyna mi.
hvis du forminsker bildet til 80x80 piksler så skulle det gå fint :) som støttemedlem får du større avatar også ;)
hvis du finner et bile du liker, så kopier det på maskinen din, og legg det ut som et vedlegg her i denne tråden f.eks, så kan jeg eller noen andre forminske det for deg :)
Takk! Skal lete etter et bilde i dag når jeg får tid. Har forsøkt å forminske mobilbilder til f.eks 76 x 76 pixler, men like rett får jeg kontrabeskjed... Ikke så stor sak egentlig da, men jeg tenker at det er greit å ha et "ansikt utad" på innleggene mine, ettersom jeg har tenkt å være aktiv på forumet:)
For å finne URLen til et bilde man ønsker å legge inn, trykker du på bildet med høyre museknapp. Da får du opp en liste. Trykk på den nederste, "properties", så får du opp en grå boks med informasjon. Der finner du URL-adressen til bildet, det er en internettadresse.
For å legge inn bildet feks her i en tråd på forumet, trykker du på og legger inn URLen. :)
Ja, rimelig jente ja..du kan ikke ha lest hele innlegget mitt i din tråd "Liker du kroppen din?":D ;)
Satser på ny avatar til høsten, med preg av årstiden:)
Takk! Ja, om ikke annet så er den iallefall sommerlig! Hører med
med litt selvironi i dette gamet her;) ...
Sommerhilsen fra chablis
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.