Sitter og ser på ekstrem forvandling, og en dame som har gått ned fra 130 til 70 kg, og har masse overskuddshud.
Nå har jo ikke jeg vært ekstremt overvektig noen gang, har vært oppe i 77 kilo, og vil ned i 62 (eller noe sånt).
Jeg er jo ung - 26 år.. vil huden min bli helt vanlig og stram og flott og fin? (eller det har kanskje ikke noe med alder å gjøre, men med antall kilo..?)
jeg kjenner en som er et par år yngre enn meg som gikk ned ekstremt mange kilo på ganske kort tid.. han har operert bort huden.. men det var jo snakk om 60 kg. jeg tror at huden din vil følge deg om du trener itillegg, mofe :)
Jeg vet om en som var ekstremt overvektig i ungdommen men som nå i rundt ti år har vært tynn. Han har fortsatt poser under knærne. Så jeg er ikke så sikker lengre.
Jeg for min del har ikke tenkt å strebe etter å ta bort de siste kiloene fordi jeg er redd skinnet rundt magen fortsatt er for stort. Ikke pent med kulemage men bedre enn løsskinn. Å trene magemusklene for å få bort overskuddshud hjelper ikke dessverre:( .
Det tror jeg og. Om man trener (særlig om man er ung) så vil vel huden ha mye større evne til å trekke seg sammen? Og det kommer vel an på hvor raskt man går ned og. Går man ned 50 kg på et par år, så vil nok huden følge med, men ved nedgang på 50 kg på feks 9 mndr (mange på lavkarbo som får det til, så jeg ser for meg at min mage blir slept etter meg på gata....) så kommer nok huden til å henge litt mer.
Men for å være på den (mer eller mindre) sikre siden, så TREN!! Både styrke og kondisjon. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.