mofe sa for siden:
Noen som vet om, som jeg kan bestille fra nett? Gjerne skandinaviske.. (de engelske har så merkelige mål.. :rolleyes:)
mofe sa for siden:
Noen som vet om, som jeg kan bestille fra nett? Gjerne skandinaviske.. (de engelske har så merkelige mål.. :rolleyes:)
elco sa for siden:
Hva med kokeboka til Lindberg? Kan bestilles på nett (www.drlindberg.no). Har kjøpt den selv nå, fordi mange av de engelske ikke har bilder... Og jeg vil gjerne se maten for å bli litt inspirert :D
Lennor sa for siden:
Jeg vet at det er på trappene med ihvertfall to nye kokebøker.. De er nok i salg i bokhandlere til høsten en gang... husker ikke hva de heter, men er å ta seg en tur til nærmeste bokhandler... :)
Nille sa for siden:
Har ikke funnet noen andre gode norske enn Fedons. Som er spesifikt lavkarbo altså. Har bare engelske jeg. Og da bruker jeg www.convert-me.com masse !!
Vil du ha navnet på noen engelske også ??
Mine favoritter er min venninde Karen's "The Low Carb Gourmet" - Karen Barnaby
og "500 Low-Carb Recipes" av Dana Carpender.
Hvis du søker opp "low carb cooking" på www.amazon.co.uk (lavere frakt en fra .com) så får du opp masse kjekt !! :sikle:
wis sa for siden:
For en uke siden kjøpte jeg en kokebok på Røros.
Boka heter lavkarbo , lekre retter med mye smak.
Boka koster 98,-. Gitt ut av spektrum2005
Boka har ULIKE LAVKARBO oppskrifter,
5 gram og under,
6-10 gram og 11-15 gram pr rett.
Har ikke studert den NØYE, men synes det var endel gode tips der. Liker ikke å lage mat etter oppskrift:) Reagerte på at bildene av rettene noen steder er vist med ris/brød. Det står da skrevet i liten skrift nederst at dette IKKE må regnes med i antall karber. Vel prisen var ikke gæli og boka har mange fine bilder.
Løp å kjøp??? Har ikke sett den andre steder. Men noen som hører til Røros traktene - boka selges i coop senteret/gamle domus:)
Kunimundur sa for siden:
Her er nokre lenkjer:
Lavkarbo (Nicola Graimes, Bente Heill Kleven )
Lavkarbo: lekre retter med mye smak Anouska Jones (redaktør), Ann Høydalsnes (oversetter) :lesebok:
Dropp karbohydratene: den sikre veien til vekttap
Eggkokebok: 191 klassiske og nye oppskrifter med egg
Mum 4 2 sa for siden:
Får kjøpt den på bokkilden.no. Koster da kr 87,- + kr 19,- for levering.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.